01 July 2011

June hauls, top3 and stats :)

Time for summary of June :)
At first, what did I get?
~~~~~~~~~~
Czas na podsumowanie czerwca :)
Po pierwsze, co mi przybyło?

Barbra Q by Colour Alike, Lato w Pełni - L-R - 150 Blu-s, 151 Miętus, 152 Dyńka, 153 Ja-jo, 154 Mechaniczna Pomarańcza
Orly - L-R - Bon Bon, Here comes troubles, Lunar Eclipse, Pure Porcelain
Alpha Nail Stylist - star rhinestones, pearls, 4 different sheets of stickers and China Glaze - Lavender Lingo, Electric Pineapple
WowSoCool - plate M57, stamp and scraper, special stamping nail polish - all from Konad
Virtual Street Fashion - 100 Sea Story, 107 Crazy Cha Cha, 108 Paso Doble, 110 London Fog
Kleancolor Purple Crack, Vipera Salamandra 3 and 5, Vipera top coat
Catrice - Dirty Berry, Forget-me-not, Rimmel Nail Rescue, Pierre Rene top flex flakies
Various cosmetics from Eveline.

Some swatch wishes? // Jakieś życzenia swatchy?

 Now my June top3 polishes: // Teraz moje top3 czerwca:

And some stats: // A na koniec statystyki:
30.VI.2011
May >>> June
GFC followers: 1143 >>> 1311 (+168)
FaceBook fans: 355 >>> 464 (+109)
Twitter followers: 238 >>> 304 (+66)

18 comments:

  1. Imponujące zbiory jak na jeden miesiąc:)

    ReplyDelete
  2. Dużo nowych kolekcji teraz wchodzi, to dlatego ;)

    ReplyDelete
  3. lakiery z 1 zdjęcia i te z virtuala rewelacyjne !!! :)

    ReplyDelete
  4. ach ja mam życzenie (a można kilka życzeń :P) bo w sumie to mam dwa: orly, Here comes troubles i Q by Colour Alike, Ja-jo :D

    ReplyDelete
  5. Oba się powinny niedługo pojawić :)

    ReplyDelete
  6. great haulage :) love the stickers

    shel xx

    ReplyDelete
  7. oczywiście proszę o swatche moich ulubionych Barbra Q by Colour Alike - zazdroszczę :)

    ReplyDelete
  8. You got some great polishes this month! Jealous!

    ReplyDelete
  9. fajne te top3
    to ja czekam na wyniki terapi i recke orlisiow

    ReplyDelete
  10. dużo fajnych rzeczy :D może najpierw Lunar Eclipse albo Here Comes Troubles? :>

    ReplyDelete
  11. Enamel, myślę, że Lunar Eclipse pójdzie na pierwszy ogień ;)

    ReplyDelete
  12. Kresko, co do kuracji, możliwe, że jej efekt będę publikować z niespodzianką dla Was, ale to oznacza, że będziecie musiały ciut poczekać. Kuracja się kończy, jutro maluję pazurki <3

    ReplyDelete
  13. Statystyk tylko pozazdrościć ;P

    ReplyDelete
  14. you had me drooling over that nail rescue and konad stuff!!!!

    ReplyDelete
  15. jestem ciekawa stempli zwłaszcza koronkek oraz lakierów z Eveline Cosmetics :)

    ReplyDelete
  16. Dziś kilka z tych rzeczy już obfociłam, więc recenzje się na dniach pojawią :)

    ReplyDelete
  17. chcialam cie jeszcze poprosic o recke tego drugiego catrice. bedzie?

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails