08 July 2011

Subtle Retro Flowers (Nail Art)

 OK, I hope you'll like this mani, cause I was wearing it since Sunday and I removed it a few hours ago, just because it started to chip. It's one of my favourite manicure ever! I was inspired by my beloved bag - you can see a picture of this. Lovely, right? ;) And this nail art... well, it's really easy to make (do you want some tutorial tomorrow? ;)) and I think it's sooo beautiful, subtle and female! Looks like a design on the old wallpapers or upholsteries. Base polish is Orly - Pure Porcelain, flowers are made with Beauty UK Glam Nails - 51 Smokey Lilac mixed with white and leaves are Barbra Colour Alike - 442 Dżi Aj Dżejn, mixed with white too. 
How do you like it? ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
OK, mam nadzieję, że spodoba Wam się ten mani, bo nosiłam go od niedzieli i zmyłam dopiero przed paroma godzinami - tylko dlatego, że zaczął odpryskiwać. To jeden z moich ulubionych manicure'ów ever! Inspirowałam się moją ukochaną torebką, której zdjęcie możecie zobaczyć powyżej. Śliczna, prawda? ;) A co do wzorku... Cóż, jest naprawdę prosty do zrobienia (chcecie jutro tutorial? ;)) i sądzę, że jest piękny, subtelny i bardzo kobiecy! Wygląda jak wzór na starych tapetach czy obiciach mebli. Bazą jest tu Orly - Pure Porcelain, kwiatki zrobiłam lakierem Beauty UK Glam Nails - 51 Smokey Lilac zmieszanym z bielą, a liście to Barbra Colour Alike - 442 Dżi Aj Dżejn, też zmieszana z bielą.
Jak Wam się podoba? ;)

23 comments:

  1. przepięknie Ci wyszedł ten mani!

    ReplyDelete
  2. Love it! Would love to see a tutorial :)
    Hx

    ReplyDelete
  3. Cudowny mani! taki trochę retro, bardzo kobiecy :) no i torebka świetna, miałam taką sobie kupić (a dokładnie kuferek na All), ale bałam się, ze szybko się wybrudzi.

    ReplyDelete
  4. Chcemy, chcemy :) ! Rzeczywiście piękny i taki kobiecy :)

    ReplyDelete
  5. ślicznie! jestem pod wrażeniem :)

    ReplyDelete
  6. Jak pięknie ;) Pewnie ze chcemy! Moje paznokcie przechodzą kuracje Rimellem i jestem zadowolona. Dzieki za polecenie ;)

    ReplyDelete
  7. faktycznie subtelny i bardzo kobiecy wzorek - czekam na tutorial :D

    ReplyDelete
  8. Świetny ! I czekam na titorial ;)

    ReplyDelete
  9. ja chcę step by step! i to nie jutro ale dzisiaj :) kwiatuszki są boskie :)

    ReplyDelete
  10. My friend just grabbed my computer to look at your nails! She says they are very pretty (as do I) lol

    ReplyDelete
  11. Śliczne pazurki, taki subtelny wzór.

    ReplyDelete
  12. Możesz zdradzić gdzie kupiłaś tę piękną torebkę? :) A mani cudowny, żebym tylko miała odrobinę zdolności manualnych..

    ReplyDelete
  13. Na Allegro jakoś w lutym za 23zł zdaje się, niestety ten sprzedawca jest teraz zablokowany, a inni nie mają dokładnie takich samych torebek. Ale na pewno znajdziesz podobne.

    ReplyDelete
  14. jest tak piekny, ze az sie wzruszyłam!! :P
    muszę nabyc jakis zielonkawy lakier i popróbować. ahhhh!! <3

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails