19 July 2011

Orly - Here comes trouble + Nail Art





Let's start with a nail art. I'm not sure if I prefer this amazing glitter on itself or with yellowish designs. Maybe it's so much in this manicure. Anyway, base is here Orly - Here comes trouble, of course, and French tips and flowers are made with China Glaze - Electric Pineapple. Hope you like it :)
~~~~~~~~~~~~~~~~
Zacznijmy od wzorku. Nie jestem pewna, czy wolę ten lakier sam w sobie, czy z tym żółtawym wzorkiem. Mam wrażenie, że nieco przekombinowałam w tym mani. Bazą jest tu oczywiście Orly - Here comes trouble, a frenczowe końcówki i kwiatki są namalowanie lakierem China Glaze - Electric Pineapple. Mam nadzieję, że Wam się podoba :)




 And what about this polish... I love it! It's called Here comes trouble and comes from Orly's Pin-up collection - maybe you remember - some time ago I presented his purple sister here, Bubbly Bombshell ;) This one is a green glitter with two sizes of 'grains' (look at the second picture). It can be quite opaque in three coats, but I tried to use it a little different - at first I applied one thin coat of China Glaze - Starboard, and then covered it with two coats of this amazing glitter. In real it's completely opaque, my camera has some x-rays for sure ;) Application is comfortable, removing can be easy too, if you use the foil method.
~~~~~~~~~~~~~~~~
A teraz co o samym lakierze... Kocham go! Nazywa się Here comes trouble (Nadchodzi kłopot) i podchodzi z kolekcji Orly Pin-up - może pamiętacie, że jakiś czas temu pokazywałam tu jego purpurową siostrę, Bubbly Bombshell ;) Ten to zielony brokacik, zawierający drobinki w dwóch rozmiarach (zobaczcie drugie zdjęcie). Może być kryjący w trzech warstwach, ale spróbowałam użyć go nieco inaczej - najpierw pomalowałam pazurki cienką warstwą China Glaze - Starboard, a potem pokryłam dwoma warstwami tego cudownego brokatu. W rzeczywistości efekt był zupełnie kryjący, wychodzi na to, że mój aparat faktycznie ma promienie rentgena ;) Aplikacja jest wygodna, zmywanie też może być, jeśli użyjecie metody foliowej.

23 comments:

  1. z wzorkiem calkowicie inaczej! ale bardziej podoba mi sie bez ;)

    ReplyDelete
  2. piekne pazury ! :)


    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Śliczny ten orlik <3 Chyba wolę wersję solo - wzorek sam w sobie jest fajny, ale wydaje mi się, że lepiej by wyglądał, gdyby był zrobiony ciemniejszym kolorem :)

    ReplyDelete
  4. lakiery wygląda bosko :D mam ten fioletowy :) jest super :P

    ReplyDelete
  5. Twinmoons, mnie się właśnie ten kontrast między nimi podoba ;)
    -Diana-, Nicnacnails, me too ;D
    MADA, ja mojego fioletowego wydałam w świat, bo jakoś źle na mnie wyglądał... :o

    ReplyDelete
  6. I love it! The flowers are super cute :)

    ReplyDelete
  7. tata-navader, thenailaholic, thanks, girls! :) xoxo

    ReplyDelete
  8. Chyba wolę bez wzorka :)
    Taka "żabia" ta zieleń :)

    ReplyDelete
  9. Na upartego to i te duże drobinki mogą robić za te brodawki na skórze żaby ;)

    ReplyDelete
  10. Piękny kolor! <3

    ReplyDelete
  11. Masz talent! :) Cudne!

    ReplyDelete
  12. Anonimie, Angel1090, dziękuję bardzo ;)

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  14. Niestety, nie lubię spamowania linkami. Zwłaszcza, kiedy w komentarzu nie ma nic poza linkiem.

    ReplyDelete
  15. ładna soczysta zieleń :) bez wzorku podoba mi się bardziej

    ReplyDelete
  16. Zieleń sama w sobie jest sliczna ale z wzorkiem też mi sie baaardzo podoba :) Coś się dzieje na paznokciach (szatan się Tobą interesuje :D )

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails