18 July 2011

Meadow of Yellow - summer stickers again!

I still learn how easy is to get a really nice manicure, when you use nail art stickers. Especially with all that range of colours, shapes, kinds... These stickers made some pretty and joyful look on my nails! The whole sheet contains 25 flowers in 3 colours - green, blue and pink - and a few additional "things" ;) Stickers are quite thick, but they aren't stiff - it's easy to place them on the nail, and glue is really strong. Actually I didn't use any top coat this time (I was afraid it would ruin this pretty "lacy" effect) and I've worn this mani for 2-3 days. As you can see, I used only green flowers - I think they look great on this yellow base colour. I got these stickers from Polish online store - AlphaNailStylist. They cost about $2 and you can buy them HERE.
Base is Barbra Q by Colour Alike - 153 Ja-jo.
~~~~~~~~~~~~~~~~
Ciągle się uczę, jak łatwo jest zrobić naprawdę ładny manicure, kiedy używa się tylko naklejek. Zwłaszcza przy obecnym wyborze w kolorach, wzorach, rodzajach... Te naklejki, których tutaj użyłam sprawiły, że pazurki wyglądają ślicznie i jakoś tak radośnie ;) Cały arkusik zawiera 25 kwiatków w 3 kolorach - zielonym, niebieskim i różowym - oraz parę dodatkowych "szlaczków". Naklejki są dość grube, ale nie sztywne - łatwo umieścić je równo na paznokciu, a klej trzyma naprawdę mocno. Właściwie tym razem nie użyłam żadnego topa (bałam się, że to zepsuje ten śliczny "koronkowy" efekt), a i tak nosiłam ten mani 2 czy 3 dni. Jak widzicie, użyłam tylko zielonych naklejek - wyglądają super na żółtej bazie. Dostałam je z polskiego sklepu internetowego, AlphaNailStylist. Kosztują niecałe 5zł i możecie kupić je TU.
Bazą tu jest Barbra Q by Colour Alike - 153 Ja-jo.

19 comments:

  1. Jej, w tym wydaniu nawet Ja-jo mi się podoba :) Śliczne!

    ReplyDelete
  2. nie lubię żółtego na paznokciach, ale w takim wydaniu całkiem całkiem ;]

    ReplyDelete
  3. slicznie :)


    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. z naklejkami o wiele bardziej mi sie podoba!

    ReplyDelete
  5. Trzeba się przekonać do naklejek :)

    ReplyDelete
  6. ciekawi mnie ile takie naklejki utrzymują się na paznokciach?

    ReplyDelete
  7. Tak jak pisałam - bez topa chodziłam 2 czy 3 dni i nic nie odpadło. A z topem większość z nich jest nienaruszalna, dopiero ze zmywaczem schodzą albo razem z lakierem ;)

    ReplyDelete
  8. Zostałaś nominowana! :>
    Szczegóły tutaj: http://kotka-nie-myszka.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award-nasz-blog-zosta.html

    ReplyDelete
  9. Those are really nice. I especially like the vine-like stickers they have with them!

    ReplyDelete
  10. moze juz pytalam ale czy sa one dostepne tez gdzies po za tym sklepem???

    ReplyDelete
  11. Myślę, że spokojnie gdzieś stacjonarnie je znajdziesz, może nie identyczne, ale na pewno są też gdzieś poza tym sklepem. (Tak, chyba pytałaś ;))

    ReplyDelete
  12. Takie proste, a efekt wspaniały :)

    ReplyDelete
  13. i have tried one kind of nail wraps recently, it is very good,easily apply and look fantastic. it is the right products for holiday! It save your time to make it!

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails