19 April 2011

Around the World #5 - Ancient Rome (Nail Art)

 Some time ago, thanks to GreatDee, I hit on an idea - I will create nail art series with a theme "Around the World"! I love to travel, but I cannot afford it, so I travel in my mind ;) I read travel books, I collect postcards from all over the World, I even study Tourism :) So I decided to invite you for a little nail art trip around interesting countries and regions. From time to time I will take you to another place :) So it's time for our fifth stop, what is...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jakiś czas temu, dzięki GreatDee, wpadłam na pomysł, aby stworzyć serię wzorków o tematyce "Dookoła świata". Kocham podróże, ale nie stać mnie na nie, więc podróżuję mentalnie ;) Czytam książki podróżnicze, zbieram widokówki z całego świata, nawet studiuję Turystykę ;) Postanowiłam więc zaprosić Was na manicure'ową podróż po interesujących zakątkach świata! Od czasu do czasu będę Was zabierać w kolejne miejsca :) Tak więc dziś, piątym już przystankiem w naszej podróży jest...
Well, we had to use a time wehicle and now we are in the... Ancient Rome! Oooh, that tower really doesn't stand too straight... Let's sit down in its shadow and drink a honey wine, it's delicious. Later we are going to see an arena - the Collosseum - I've heart that today is champion's match. I hope that it will be a friendly fight, we aren't Ancient Roman and we don't like to see a lot of blood, right?
OK, I know this manicure isn't too gorgeous... Maybe it was my bad day. I hope you aren't completely disappointed. I have used the following polishes: for a base - Collection 2000 Hot Looks - 32 BMX Bandit, for floor, tower, Collosseum and Roman's skin - Barbra Colour Alike - 12 Cafe Macchiato, for windows, amphora and Roman's hair - Joko Find Your Color - 138 Bronze Secret, and for Roman's clothes - Avon white for french manicure. Just a few this time ;)
Can't wait to take you to another place, cause I'm sure I can paint a next stop much better than this one... Do you wanna see African Safari? :)
Just one more thing - please vote for me (by clicking thumbs up) HERE and help me win a new Bundle Monster set! It's the last day of voting, so I depend on you! Thanks! :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Cóż, musieliśmy użyć wehikułu czasu i tak oto znaleźliśmy się w... Starożytnym Rzymie! Oooj, ta wieża naprawdę nie stoi zbyt prosto... Usiądźmy w jej cieniu i skosztujmy wina z miodem, jest przepyszne. Później wybierzemy się na arenę, Koloseum, słyszałam, że dziś jest potyczka samych czempionów. Mam nadzieję, że to będzie przyjacielska walka, bo nie jesteśmy starożytnymi Rzymianami i nie lubimy oglądać mnóstwa krwi, prawda?
OK, wiem, że ten mani nie należy do najbardziej udanych w tej serii... Najwyraźniej miałam zły dzień... Mam nadzieję tylko, że nie jesteście totalnie rozczarowane. Użyłam następujących lakierów: jako bazy - Collection 2000 Hot Looks - 32 BMX Bandit, do podłogi, wieży, Koloseum i skóry Rzymianina - Barbra Colour Alike - 12 Cafe Macchiato, do okien, amfory i włosów Rzymianina - Joko Find Your Color - 138 Bronze Secret, a do jego łaszków - Avon white for french manicure. Tym razem malutko. ;)
Nie mogę się doczekać kolejnego miejsca, bo jestem pewna, że mogę przedstawić je lepiej niż to powyżej... Chcecie zobaczyć Afrykańskie Safari? :)
I jeszcze jedna rzecz - proszę o głosy na mnie (klik w kciuka do góry) TUTAJ, pomóżcie mi wygrać nowy zestaw płytek Bundle Monster! :) Dziś ostatni dzień głosowania, więc liczę na Was! :)

13 comments:

  1. Głos oddany. Życzę powodzenia w konkursie. Amfora bez zarzutu! :)

    ReplyDelete
  2. I love the pottery on your index finger!

    ReplyDelete
  3. No nieeeee Ty jesteś niesamowita!!

    ReplyDelete
  4. Mani bardzo fajny, tylko jak się ma do starożytnego Rzymu krzywa wieża w Pizie? mój umysł blondynki nie ogarnął...

    ReplyDelete
  5. Fajne tylko te przerwy tak wyglądają jakby ktoś tą wieże przepołowił :D Ale ogólnie bardzo ładne, ja frencha nie umiem równo namalować a Ty takie cuda tworzysz :)

    ReplyDelete
  6. I mówiłaś że ja bym to lepiej zrobila?:D chyba zartujesz:* świetnie wyszlo jak zwykle u Ciebie

    ReplyDelete
  7. Anonimie, miałam po prostu na myśli Włochy, choć parę stuleci wstecz :D Wiem, że nie jest to budowla rodem z czasów Koloseum i reszty, ale stylem pasuje, a ja nie miałam weny :P
    Nikki, próbowałam "wyryć" w lakierze te granice między piętrami, łapska mi się chyba trzęsły :P
    Ewalucja, nie doceniasz się ;)

    ReplyDelete
  8. Hi Flower, I loved your blog ... very beautiful and chic! That color looks so nice on your nails, congratulations!
    Kisses
    Andrea

    ReplyDelete
  9. Cudo!!! Ja chcę mieć taki zły dzień, może w końcu coś by mi wyszło :)

    ReplyDelete
  10. blagam o pomoc zakochalam sie w lakierze chanel zloto srebro mirror shine nie chce naklejek koniecznie lakier gdzie moge to dostac???

    ReplyDelete
  11. świetne pomysły na wzorki, wykonanie też super zwłaszcza jeśli chodzi o szczegóły, zapraszam do komentowania moich pomysłów

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails