03 April 2011

China Glaze - Four Leaf Clover

 It's one of the polishes from my wishlist and one of these what I got in swap with Carolina :) It's very original colour - green with a little admixture of blue, but not turquoise ;) My camera didn't want to show us the right shade, it looked like blue, so I had to upgrade it in Corel, the rightest shade is on the two first photos. It has a completely creamy consistency, but it's not very opaque - you need about 3 thin or 2 thick coats. I have 3 thin coats on my nails. Application doesn't make any problems, it's easy and comfortable. I like this colour - it's so different than others, I don't know any polish like that :)
~~~~~~~~~~~~~~~~
To jeden z lakierów z mojej wishlisty, a jednocześnie jeden z tych, które dostałam w ramach swapa od Caroliny :) To bardzo oryginalny kolor - zieleń z lekką domieszką błękitu, ale to jeszcze nie turkus ;) Mój aparat nie chciał pokazać właściwego odcienia, na zdjęciach odcień wychodził niebieski, więc musiałam je nieco poprawić w Corelu, najlepiej oddany kolor jest na dwóch pierwszych zdjęciach. Lakier ma zupełnie kremową konsystencję, ale nie jest mocno kryjący - potrzeba 3 cienkich albo 2 grubych warstw - u mnie są 3 cienkie. Aplikacja nie sprawia żadnych kłopotów, jest łatwa i wygodna. Podoba mi się ten kolor - jest zupełnie inny niż wszystkie, nie znam żadnego lakieru w takim odcieniu :)

10 comments:

  1. I dont think there is any accurate photo of this polish, its so hard to capture. its so pretty in real life though!

    ReplyDelete
  2. kolor ładny i podoba mi się, bo się z takim jeszcze nie spotkałam :)

    ReplyDelete
  3. Przyjemny, ale nie wiem, czy odwazyłabym się nosić go do pracy. Bardzo rzuca się w oczy, prawda?

    ReplyDelete
  4. Zależy od pracy ;) Ale tak, rzuca się w oczy. :)

    ReplyDelete
  5. Śliczne. :) Dodaję do obserwowanych.

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails