24 April 2011

Beauty UK Glam Nails - 55 Voodoo + Nail Art

 This is one of my two polishes from the new Beauty UK series - Glam Nails. It's called Voodoo and I like this name a lot, cause it's really vampy polish ;) Colour is bloody red with a golden shimmer (it's more visible in the bottle than on nails...). This shimmer makes it more unusual :) Actually, for me it's a great shade for Christmas, not for holiday, but red is so classy, right? Just one coat can cover your nails, but I have two thin coats, I'm a maniac, I know ;) Application is pretty easy :) 
~~~~~~~~~~~~~~
To jeden z moich dwóch lakierów z nowej serii Beauty UK - Glam Nails. Nazywa się Voodoo i strasznie mi się ta nazwa podoba - jest w tym lakierze coś takiego mrocznego ;) Kolor to krwawa czerwień ze złotym shimmerem (którego bardziej widać w buteleczce, niż na paznokciach...). Ten shimmer sprawia, że lakier jest bardziej niezwykły :) Właściwie myślę, że kolor nadaje się bardziej na święta Bożego Narodzenia niż na wakacje, ale czerwień jest taka klasyczna, prawda? Jedna warstwa może wystarczyć do pełnego krycia, ale ja mam dwie - wiem, maniak ze mnie ;) Aplikacja jest całkiem łatwa. :)







I'm not a fan of pure red nails, so I added a brown crackle polish (IsaDora Graffiti Nails - 810 All City Brown), with a hope it will look like lava nails made by Sabbatha some time ago... It didn't ;)
~~~~~~~~~~~~~~
Nie jestem fanką czystej czerwieni na paznokciach, więc dodałam brązowego kraka (IsaDora Graffiti Nails - 810 All City Brown) z nadzieją, że będzie to wyglądać jak lawowe paznokcie zrobione kiedyś przez Sabbathę jakiś czas temu... Nie wygląda ;)

10 comments:

  1. Czerwień piękna. Zdecydowanie wolę bez kraka.

    ReplyDelete
  2. I picked this colour up the other day then changed my mind and put it back - wish I got it now!

    ReplyDelete
  3. @beautyteller, mnie w sumie obie wersje nie zachwycają, ale też bardziej podoba mi się solo ;)
    @NailNewbie, next time ;)

    ReplyDelete
  4. @Toesthattwinkle!, you can buy them here: http://www.beautyukcosmetics.com/

    ReplyDelete
  5. Śliczna czerwień, ale z krakiem bardziej mi się podoba :)

    ReplyDelete
  6. @Carmen10210, teraz nosi ją moja mama i chyba już sobie przywłaszczyła ten lakier :P

    ReplyDelete
  7. Trochę się różnią od sabbathy:D jej to lawa twoje trochę bardziej przypominają mi już taki spokojny wulkan przykryty popiołem co tez ma swój urok. A czerwień jest fajna, trochę klasyczna ale jest w niej coś oryginalnego

    ReplyDelete
  8. @Ewalucja, chyba po prostu krak zbyt mało kontrastuje z tą czerwienią ;) Będę próbować dalej :D

    ReplyDelete
  9. Fajny kolorek ja jednak nie przepadam za krakiem więc wybrałabym pierwszą wersję

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails