15 April 2011

On the cat's back (Nail Art)

I'm not sure why, but I love this simple manicure. Maybe it's because I love cats and colour like this one of base polish. The base is here Orly - Pure Porcelain. I used a dotting tool to make the cat footprints and a tiny brush to paint a cat with arched back ;) I think it came out very well and I was sad when I had to remove it :) How do you like this manicure?
Please, remember you can vote for me in BM contest one time everyday - thumbs up here ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~
Nie jestem pewna czemu, ale podoba mi się bardzo ten prosty manicure. Może dlatego, że kocham koty i kolory takie, jak ten bazowy. Bazą tu jest Orly - Pure Porcelain. Użyłam sondy do zrobienia odcisków łapek i maleńkiego pędzelka do namalowania kota wyginającego grzbiet ;) Myślę, że wyszło całkiem nieźle, smutno mi było, kiedy musiałam to zmyć ;) Jak Wam się podoba ten manicure? :>
Pamiętajcie, że w konkursie BM możecie głosować na mnie codziennie, zapraszam tutaj ;)

25 comments:

  1. Totally cute! Simple enough that I might even be able to try it one day lol

    ReplyDelete
  2. Przewspaniały! Muszę spróbować coś takiego wyczarować sobie na pazurkach, choć widzę, że mimo wszystko nie będzie to łatwe :P

    ReplyDelete
  3. I love, love, love this manicure! I wish that I had the talent to recreate it.

    ReplyDelete
  4. oooooooooooooooh i have 3 cats so of COURSE i love yours...!!=D

    ReplyDelete
  5. This is soooo cuuuteXD The cat and foot prints are very neat! I love them so much:D

    ReplyDelete
  6. Teraz juz wiem że to nie jest kot tylko pół żbik:D:) juz Ci mówiłam ze pięknie malujesz:* a pure porcalane jest sliczny<3

    ReplyDelete
  7. wow sa cuuudne napatrzeć się nie mogę

    ReplyDelete
  8. O kurczę... impressive!! Uwielbiam koty więc mrrr :)

    ReplyDelete
  9. Ahh, przepiękne *.* napatrzeć się nie mogę :)
    Kocham kocury :D

    ReplyDelete
  10. śliczny mani, a może zmalujesz coś z pieskiem?

    ReplyDelete
  11. Świetne łapki Kochana wielki szacun za tak sprawną rękę ja moimo wszystko to za nic bym tego nie zrobiła:)

    ReplyDelete
  12. Wonder woman, innooka, nie doceniacie się ;)
    Też myślałam, że nic nie umiem zrobić na paznokciach poza stempelkami, dopóki nie spróbowałam pierwszy raz, choć nie od razu było super ;)

    ReplyDelete
  13. Szczerze? Super! Fajnie się zgrywają kolory, no i ten kociak fajnie wyszedł :)

    ReplyDelete
  14. Jakie to słooodkie!! :) też chcę takie :D

    ReplyDelete
  15. Wow! I thought the cat was stamped, so I was really amazed when I read you had free handed it! Great job!! :D

    ReplyDelete
  16. How cuteeee ! Congrats I really love it

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails