17 April 2011

Essie - Nice is Nice

 It's one of new Essie's summer/spring polishes, and the prettiest of them ;) Nice is Nice is veeery nice for me, I love such colours. This shade is a light purple, lilac actually. I think it fits to my skintone, isn't it? It's really spring colour. Application is just great - no streaks, no bubbles, no gaps. Two coats are enough and it's sooo easy to distribute it evenly. I have no reservation about this beauty - I think we will be together for a long time ;) As for bonus, I add the cutest swatch-photo I have ever taken ;) This amazing big boy is my cat, Tymon. Actually, he's a half-blood wild cat ;) I love him so much!
~~~~~~~~~~~~~~~~
Oto jeden z nowych wiosenno-letnich lakierów Essie, a jednocześnie najładniejszy z nich. Nice is Nice jest wręcz bardzo nice, kocham takie kolory. Ten odcień to jaśniutki fiolet, lilak właściwie. Wydaje mi się, że mi pasuje, jak uważacie? To bardzo wiosenny kolor. Aplikacja jest po prostu świetna - bez smug, bez bąbelków, bez prześwitów. Dwie warstwy są wystarczające i baaardzo łatwo jest je równomiernie rozprowadzić. Nie mam żadnych zastrzeżeń co do tej piękności - myślę, że będziemy razem naprawdę długi czas ;) Jako taki bonusik, dodaję najsłodsze swatch-zdjęcie, jakie kiedykolwiek zrobiłam. Ten cudowny facet na zdjęciu to mój kot, Tymon. A właściwie pół-żbik Tymon ;) Strrrasznie go kocham!

18 comments:

  1. śliczny kolorek, uwielbiam takie :) pasuje Ci :)

    ReplyDelete
  2. Kolor jak najbardziej wiosenny i dobrze komponuje się z odcieniem skóry Twoich dłoni.
    Jestem ciekawa, jaki wzór wykonałabyś na bazie tego koloru jako alternatywę dla monochromatycznego wydania :)
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  3. This one is sooo pretty. :) I can't wait to try mine. :)

    ReplyDelete
  4. Ładny kolorek i moim zdaniem pasuje Ci. Kocurek jest boski <3 pogłaszcz go ode mnie :)

    ReplyDelete
  5. Beautyteller, dowiesz się jutro :)

    ReplyDelete
  6. Chętnie zajrzę, aby zobaczyć :)

    ReplyDelete
  7. Ładny, taki jednocześnie lekko fioletowy, różowy i liliowy :) Śliczny, mi się bardzo podoba :)

    ReplyDelete
  8. Czekam na czasy kiedy sama będę mogła "zapuścić" swoje paznokcie i częściej używać kolorowe lakiery. Kolor bardzo ładny

    ReplyDelete
  9. Olla, a co stoi na przeszkodzie? ;)

    ReplyDelete
  10. Awww that really IS the cutest swatch picture (:
    -the colors do look nice on you (:

    ReplyDelete
  11. fantastyczny kolor, nice one ;D Tymon jest nieprzeciętny, pomiziaj Go ode mnie :) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  12. Piękny kolorek :)
    To Twoje naturalne pazurki?

    ReplyDelete
  13. Cookie, tak. Tylko raz w życiu zrobiłam sobie żele i niczego bardziej nie żałuję.

    ReplyDelete
  14. dzięki za uwagę, już od jakiegoś czasu właśnie zastanawiałam się dlaczego tak jest :) a Ty jak dodajesz?

    ReplyDelete
  15. dzieki, tez tak bede robila :)

    ReplyDelete
  16. Piękny kolorek :) mam podobny ale z firmy Hean :) aż sobie go dzisiaj trzasnę na pazurki, a co!

    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  17. uuu jakie piękne;)a ja mam pytanie. kupiłam płytkę konad m41 i mam zestaw podróżny. jednak wzorek kwiatowy jest za mały na moje paznokcie. są za szerokie. co mam zrobić? chciałam dokupić więcej płytek,ale chyba nie ma sensu,bo wzorki nie wyjdą tak jak bym chciała. próbowałam poziomo na dwa razy na paznokieć wzorek odbijać,ale nie wygląda to fajnie :(

    orlico, dziewczyny,doradźcie :(

    ReplyDelete
  18. Robalontko, ten wzorek z założenia nie jest chyba na całe paznokcie... Ani też zbyt nie nadaje się do powtarzania, niestety... Może spróbuj go użyć na skos paznokcia, jako ozdobnik, a nie cały wzorek, a jeśli chcesz właśnie całopaznokciowe wzorki, zainwestuj jednak w płytki, na których są takie, one są większe niż ten konkretny. :) Zwykle są po 4 takie duże wzorki na płytkę.

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails