07 April 2011

Holographic zebra! (Nail Art) + Rebel Nails Giveaway winner!

 Did you miss my konadicures? :> I've been using my stamping set almost everyday, but not on my nails - I was nice sister, daughter, niece... ;) But yesterday I was going to went out with my friends, so I decided to make something quick and stunning. Some konadicure was perfect for this purpose, right? :) So I took my stamping stuff, closed my eyes and picked one random plate - it was Bundle Monster No. BM16. I chose zebra pattern and made this design with GCOCL black stamping polish. Base is here Barbra Colour Alike - 452 Szara Migotka. How do you like this? :)
~~~~~~~~~~~~~~~~
Tęskniliście za moimi konadicure'ami? :> Używałam mojego stempelkowego zestawu niemal codziennie, ale nie na moich pazurkach - byłam kochaną siostrą, córką i siostrzenicą ;) Ale wczoraj miałam wyjść ze znajomymi, więc postanowiłam zrobić coś szybkiego i efektownego. Stempelki były idealne do tego celu, prawda? :) Wzięłam więc cały mój "osprzęt", zamknęłam oczy i chwyciłam jedną losową płytkę - wypadło na Bundle Monster nr BM16. Wybrałam wzorek zebry i zrobiłam go specjalnym lakierem do stempli GCOCL. Baza to Barbra Colour Alike - 452 Szara Migotka. Jak Wam się podoba? :)

 

AND NOW... Rebel Nails Giveaway winner is...
A TERAZ... zwycięzcą Rebel Nails Giveaway jest...
Congrats, girl! :)

14 comments:

  1. What a gorgeous mani! Oh how excited I am for my konad kit to finally arrive!
    Congrats to Shala!!!

    ReplyDelete
  2. Congrats to the winner! :) And, I love the zebra mani...so pretty!

    ReplyDelete
  3. do u have a tutorial for this kinda stuff??

    ReplyDelete
  4. Kathy1313 -> it's just something like that: http://lakieroholiczka.blogspot.com/2010/08/konadicure-step-by-step.html

    ReplyDelete
  5. Your nails look amazing! They're so beautiful:D

    ReplyDelete
  6. Congrats to the winner & great mani !

    ReplyDelete
  7. Bosko, chyba sie skusze na te bm !!!

    ReplyDelete
  8. już pisałam na forum. Baardzo podoba mi się ta zebra :)

    ReplyDelete
  9. Wczoraj oglądałam płtyki z takimi wzorami i bardzo mi się podobają ;) Twoja zebra wyszła super:)

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails