04 April 2011

Wibo series - Lovely Color Mania - 113, 260, 283

This is the last post from that series. Color Mania makes my feelings very mixed. I really love these bottles - I've never seen such a cute bottles of polish - teardrop shape with lacy motive. Just gorgoeus... But most of them are pretty sheer, even if there is a huge range colours and they are beautiful. Well, so take a look at these three polishes :)
~~~~~~~~~~~~~~
To ostatni post tego typu. Seria Color Mania budzi we mnie sprzeczne odczucia. Uwielbiam te buteleczki - nigdy nie widziałam śliczniejszych - są łezkowate i z motywem koronki. Bossskie! Ale większość z tych lakierów słabiutko kryje, nawet jeśli wybór kolorów jest ogromny, a same te kolory piękne. Cóż, spójrzmy więc na te trzy lakierki ;)


Wibo Lovely Color Mania - 113
 This one in my favourite from these three. It's pale pink foil. Actually colour is something between pink, silver and beige ^^ Strange, but still very pretty :) It's more opaque that others - 2 coats would be enough, but I have 3. Application is painless, may streaks, but only if you don't apply it carefully. 
~~~~~~~~~~~~~~~~
Mój ulubieniec z tej trójki, bladoróżowa folia. Właściwie to coś pomiędzy różem, srebrem, a beżem ^^ Dziwny, ale nadal bardzo ładny. :) Kryje lepiej niż pozostałe, dwie warstwy by wystarczyły, ale ja mam 3. Aplikacja jest bezproblemowa, ale może lekko smużyć przy nieostrożnej aplikacji. ;)

Wibo Lovely Color Mania - 260
 This one is really candy pink with a little frosty shimmer. Quite pretty, but not my shade. Covering isn't so good like in the last one - I have three coats and you can still see my nail tips. Application is a bit like in pastels, so it's not perfectly easy, but I can stand it ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ten z kolei jest bardzo cukierkowym różem z drobnym "mroźnym" shimmerem. Dość ładny, ale nie mój odcień. Krycie nie jest tak dobre jak w ostatnim, mimo 3 warstw koniuszki paznokci nadal są widoczne. Aplikacja nieco jak w pastelach, więc nie najłatwiejsza, ale da się znieść ;)

Wibo Lovely Color Mania - 283
 My least favourite from this little set. Veeery sheer, maybe good for french manicure, it's pink with an almost invisible blue sheen. And very shiny. Well, I have three or even four coats on my nails and it's still transparent, so maybe it's ONLY for french manicure ;) Application - with no problems.
~~~~~~~~~~~~~~
Ten podoba mi się najmniej. Jest bardzo przejrzysty, może i dobry do frencha, to róż z niemal niewidocznym niebieskim połyskiem, bardzo lśniący. Cóż, mam na paznokciach 3, albo nawet 4 warstwy i nadal nie kryje, więc może jest TYLKO do frencha ;) Aplikacja - bez problemów.


So, which one do you like the most? And which one would you like to win in my nail art contest?
~~~~~~~~~~~~
Który z nich podoba się Wam najbardziej i który chciałybyście wygrać w konkursie?
Poza tym, mam prośbę w imieniu firmy Wibo - piszcie, proszę, swoje opinie, uwagi, sugestie dotyczące Wibo ogółem, wszystko to trafi do odpowiedniej osoby :) Ponadto, jeśli któraś chciałaby otrzymywać newsletter co 3 miesiące, piszcie też swoje maile tutaj w komentarzach, przekażę je owej odpowiedniej osobie :)
Mam też dla Was informację i "ploteczkę", które mogą Was zainteresować. Informacja jest taka, że Wibo wprowadziło w ramach serii Crystal Strenght kilka wiosennych pasteli, a "ploteczka" - choć wiem o tym od przedstawicielki Wibo - to fakt, że planują oni wydać także jakieś holosie! Piszcie więc również, jaka kolorystyka by Was interesowała :) Cieszę się bardzo, że to kolejna firma, która bardzo liczy się ze zdaniem klientek, brawa dla Wibo! :D

These products were sent to me for review.

17 comments:

  1. na takich paznokciach to wszystkie wyglądają bosko! :)

    ReplyDelete
  2. Aww, No. 260 is my favourite in this range:D The colour looks great on you too!!

    ReplyDelete
  3. Z lakierem do frencha miałam to samo, pisałam już na forum jak bardzo wściekła byłam, gdy nałożyłam 4 warstwy i nie był kryjący _-_
    Spróbowałam frencha z tym, jedna warstwa, krycie świetne.. No gdyby nie to że już nie mam pół buteleczki bazowego to bym się jeszcze tak nie wściekała

    ReplyDelete
  4. Ten na pierwszym zdjęciu (najładniejszy ;) ) to numer 133 czy 113, bo w tytule postu widnieje 113, a już przy opisie 133?
    Chętnie na niego zapoluję.
    I bardzo jestem ciekawa holograficznych lakierów :)
    Pozdrawiam.


    http://stanowcze-jeszcze-nie-wiem.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Aniulqa, dzięki, już poprawiłam - to 113 :)

    ReplyDelete
  6. 113 superr, bardzo ładny kolor.
    ja bym chciała dostawać newsletter.
    strilinga@gmail.com
    ja bym firmie Wibo zasugerowała zmianę szaf. tzn może lakiery mogłyby być warstwowo ułożone a nie na płasko, bo naprawdę przeważnie rezygnuję z kupna ich lakierów właśnie dlatego, że kiepsko mi się je ogląda/szuka. oczywiście to duży wydatek powymieniać wszystkie szafy, ale tak na przyszłość - myślę, że nie tylko mnie by taki zabieg ucieszył. a może niekoniecznie trzeba wymieniać całą szafę, może dałoby się tylko dodać półkę czy dwie na lakiery? takie moje małe spostrzeżenie.
    ja nie mam żadnego holograficznego lakieru, bo jakoś nie trafiłam jeszcze "na ten jedyny", więc właściwie ciężko mi tutaj coś powiedzieć. ale może granatowy? :)
    thumbs up dla wibo :)

    ReplyDelete
  7. Ten Lovely Color Mania 113 to chyba ten sam kolor bo Wibo Express Growth 113. Obiecuje ze w opisie jest taki sam :D niedawno go zakupiłam i właśnie widzę go u Ciebie.. Może to te same kolory ale w innych seriach? Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  8. Bardzo możliwe, w większości serii znajdziemy powtarzające się kolory, ale nie wiedziałam, że mają nawet te same numery :D

    ReplyDelete
  9. Wg mnie dwójka.
    Co do tego pierwszego mam mieszane odczucia.
    Z hologramów podobają mi się takie zwykłe niewymyślne srebrne ;)
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  10. 260 najładniejsze :) opinie już napisałam,w którymś tam poście. Holosie -super pomysł. Najbardziej przypadłaby mi do gustu kolorystyka tych z Eveline,które są bardzo trudno dostępne-różo,fiolety.

    ReplyDelete
  11. z holo chciałabym coś w brązie albo złocie i czrny:love: uwielbiam lakiery wibo:D tez mi lubie się grzebac w tej szafie:D moznaby w niej coś zmienić:)

    ReplyDelete
  12. Oglądałam wakacyjną kolekcję w sklepie Lovely Crystal Strenght i powiem szczerzę, że część lakierów ma praktycznie taki sam kolor jak zeszłoroczna kolekcja ;(
    Fotki : http://img864.imageshack.us/i/imag0080v.jpg/
    http://img842.imageshack.us/i/imag0081m.jpg/

    ReplyDelete
  13. Aaaa, zapomniałam napisac, ze najbardziej podoba mi się nr 260 ;) ostatnio mam parcie na róż ;P

    ReplyDelete
  14. Zobaczymy, jak będą prezentować się na paznokciach - niedługo część z nich dostanę do recenzji :)

    ReplyDelete
  15. Ale fajnie, czekam na holosie ;P najbardziej odpowiadały by mi właśnie w takich kolorach jak eveline (których za nic znaleźć nie mogę;/). Srebrny, fiolet, róż :).

    a ten lakier 113 zmywa się jak brokat ? ładnie wygląda :).

    A co do szafy wibo - fakt, jest okropna.. a szukanie lakieru czasem denerwuje.. ;/

    A co do numerków a innych buteleczek to już nieraz to zauważyłam. Kolorki i numerki takie same tylko opakowanie inne :)

    ReplyDelete
  16. Lidziu, folie zmywają się łatwo :)

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails