02 April 2011

3D lacy stickers - 2 designs - Nail Arts

I know that first design looks just hilarious, and it's a real pity, cause size of these stickers is their only disadventage. And they fit to more rounded shape of nail, but even on mine they could look great. They are pretty french tips with an amazing lacy effect - I love laces! They are a little convex, what makes them more extraordinary. There are small rhinestones on thumb, middle and pinkie finger tips. I'm sure it would look amazing, if stickers were bigger or my nails smaller - they are in medium size, I think ;) Another thing - these stickers are more for longer nails. They are long-lasting, and after covering them with top coat - extra-long-lasting, but it would spoil a little this lacy look. So it's only your choice - amazing nails for 2 days or great effect for a few days? My second design is made with using only these small stickers from bottom row and they are without fault. And they aren't so convex like these french tips, so effect is more delicate and subtle. Here I covered it with a top coat and added some rhinestones as a little upgrade ;) You can find these stickers here, on Alpha Nail Stylist, they cost about $2 :) Which of my two designs do you like the most? And what do you think about french tips stickers?
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 Wiem, że pierwsza opcja wygląda prześmiesznie, a bardzo żałuję, bo wielkość jest chyba jedyną wadą tych naklejek... No, i fakt, że nadają się do niego innego kształtu paznokci niż moje, ale i tu w miarę zdałyby egzamin. Są to śliczne "frenczyki", wyglądają niesamowicie koronkowo. Są lekko wypukłe, co dodaje im charakteru. Na kciuku, środkowym i małym paznokciu dodatkowo są zamieszczone cyrkonie. Na pewno wyglądałoby to rewelacyjnie, gdyby naklejki były większe - choć moje paznokcie do najdrobniejszych nie należą, ale nie są też duże... Pewnie też lepiej by się prezentowały na dłuższych paznokciach. Trzymają się dobrze, a po pokryciu ich topem wręcz rewelacyjnie, ale psuje to nieco koronkowy efekt. Zależy więc to tylko od Was - cudowny efekt na dzień lub dwa, czy nieco mniej spektakularny na kilka dni? W drugiej opcji zaś użyłam tylko drobniutkich naklejek z dolnego rzędu i te sprawują się już OK - nie mam zastrzeżeń. Nie są tak wypukłe, przez co efekt jest delikatniejszy, więc "dla każdego coś miłego" ;) Tu pokryłam je topem, by utrwalić efekt, i dodałam "diamenciki", by bardziej upstrzyć ;)  Naklejki te znajdziecie tu, na Alpha Nail Stylist, w cenie 4,99zł :) Która z tych moich dwóch opcji podoba się Wam bardziej? I co myślicie o takich frenchowych naklejkach?

This product was sent to me for review.

11 comments:

  1. Holy wow, those are so pretty. I especially like the ones on top of the pink polish <3.

    ReplyDelete
  2. a mi te koronkowe jakoś nie przypadły do gustu, natomiast te drugie już fajniejsze ;]

    ReplyDelete
  3. chyba mi się bardziej podoba druga wersja :)

    ReplyDelete
  4. o kurka super sa......
    moje paznokcie to malenstwa wiec pewnie zamowie sobie jakies z nich przy okazji :D

    ReplyDelete
  5. Te pierwsze na rózowym lakierze mi się podobają :D Chociaz koronka mogłaby być węższa tak, żeby nie zachodziła aż do połowy płytki.
    Te drugie trochę nie mój styl :D

    ReplyDelete
  6. te pierwsze fajne takie inne :P,
    a te drugie nie wiedzieć czemu kojarzą mi się z Migotką z Muminków :D. Jedne i drugie śmiechowo wyglądają :D

    ReplyDelete
  7. Ja już lepiej nie powiem z czym kojarzą mi się te drugie :D

    ReplyDelete
  8. koronka cudowna!
    orchid.

    ReplyDelete
  9. Pierwsze odpadają a drugie mogą być :)

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails