27 April 2011

Spring is already here! (Nail Art)

 Well, it's too late for an Easter mani, but that's exactly what I was wearing during holiday ;) And I'm still wearing, cause I'm in love with this manicure. I think I'm the only one who likes it, my family says it's too vivid and too colorful o.O It's nothing complicated and I think that effect is great, I love how these colours work together. My first idea was to create some nice shaped clouds on this blue base polish (Barbra Colour Alike - 456 Nie bo niebo) and I did it (with Italian Beauty french polish). You can see a photo of this early version even if I'm not proud of it. Can you recognize what are these shapes? ;) Anyway, I decided to add some green (Beauty UK - 62 Sage Green) and yellow (Miss Sporty - 301) splashes, of course with using a piece of sponge. I think it looks a little bit like the Earth. How do you like it? :)
By the way - today you have a chance to watch my right hand too ;) It's a special opportunity ^^
~~~~~~~~~~~~~~~~
Cóż, nieco za późno już na Wielkanocny manicure, ale właśnie to nosiłam na pazurkach podczas świąt ;) I nadal noszę, bo strasznie mi się ten mani spodobał. Chyba jestem jedyną osobą, której się to podoba, moja rodzina twierdzi, że jest zbyt jaskrawe i kolorowe o.O To nic skomplikowanego, ale myślę, że efekt jest super, podoba mi zwłaszcza to, jak dobrze ze sobą współgrają te kolory. Moim pierwszym planem było stworzenie na tym niebieskim bazowym lakierze (Barbra Colour Alike - 456 Nie bo niebo) jakichś białych, ładnie ukształtowanych chmurek, co zrobiłam (lakierem do frencha Italian Beauty). Możecie tu zobaczyć też wcześniejszą wersję, mimo, że nie jestem z niej dumna. Rozpoznajecie jakieś kształty w tych chmurkach? ;) W każdym razie zdecydowałam dodać trochę zielonych (Beauty UK - 62 Sage Green) i żółtych (Miss Sporty - 301) plamek, oczywiście używając do tego kawałka gąbeczki. Kojarzy mi się to z Ziemią widzianą z kosmosu. Jak Wam się podoba? :)
BTW - dziś macie okazję zobaczyć też moją prawą dłoń ;) To wyjątkowa okoliczność ^^

12 comments:

  1. These are beautiful! They do look like the Earth:D I can see love hearts and rabbit clouds on blue nails:))) So cute!

    ReplyDelete
  2. Great sponging effect, I love it!! and I love the colors you used, very earth day friendly ^_^

    ReplyDelete
  3. Ja widzę kształt serduszka<3 super są te chmurki:)ten końcowy też jest extra;)

    ReplyDelete
  4. Przyznam się, że dwie chmurki są tajemnicą nawet dla mnie :P

    ReplyDelete
  5. Ziemia widziana z kosmosu - bardzo trafne porównanie :) Ja za to nabrałam odwagi i kupiłam sobie... żółty lakier. Stoi dzielnie na półce :)

    ReplyDelete
  6. Ooo, bardzo odważny krok naprzód, gratuluję! :)

    ReplyDelete
  7. z tych niebieskiech można wróżyć
    kciuk - łódka, żaglówka, wskazujący - krokodyl ?, środkowy - serce, serdeczny - rybka, mały - serce do góry nogami ? :P

    Więc tak... Popłyniesz w rejs (łódką, żaglówką) zobaczyć krokodyle z ukochaną osobą, aleee zobaczycie również rybki!, a w podróży tej po prostu się zakochasz ;P ;).

    A porównanie do Ziemi faktycznie trafione ! :)
    Mi się podobają super są te pazurki :)

    ReplyDelete
  8. Lidziu, super interpretacja :D Z trzema paznokciami trafiłaś w moje zamiary - łódka, serce i rybka ;) To na wskazującym to miał być królik, jak zauważyła Minnie, a na najmniejszym - nie mam pojęcia :D

    ReplyDelete
  9. Hej :) Od jakiegoś czasu regularnie odwiedzam Twojego bloga, bo się nie mogę napatrzeć na te wszystkie zdobienia :] Chmurki super, uwielbiam połączenie niebieskiego i zielonego - od razu mi się z wiosną kojarzy :D
    Pozdrawiam i zapraszam do nas www.kotka-nie-myszka.info :)

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails