26 April 2011

Barbra Colour Alike - 456 Nie bo niebo

 OK, it's time for another polish from Barbra's summer collection, Wszystko Gra!. I think I like it the most. And I like its name "Nie bo niebo" means "No, because of sky" - it's a pun in Polish ;) It really looks like the sky for me. Colour is almost neon blue, very pretty, with the light blue glass-flecks. I just wish it was more opaque... I have three coats on my nails and my pedantic eyes still see visible tips. OK, barely visible. Application doesn't make any problems like bubbles, but it dries quite long.
~~~~~~~~~~~~~~
OK, czas na kolejny lakier z letniej kolekcji Barbry, Wszystko Gra!. Chyba lubię go najbardziej spośród pięciu, które mam. I podoba mi się jego nazwa, "Nie bo niebo", choć jest bez sensu :P Naprawdę wygląda jak niebo, jak dla mnie. Kolor to niemal neonowy błękit, bardzo ładny, z jasnoniebieskimi glass-fleckami. Chciałabym tylko, żeby lepiej krył... Mam na paznokciach trzy warstwy i moje pedantyczne oczy nadal dostrzegają widoczne końcówki. OK, ledwie widoczne. Aplikacja nie sprawia żadnych problemów typu pęcherzyki, ale lakier dość długo schnie.

12 comments:

  1. Kompletny neon! Kolor tego lakieru jest w stanie zapewnić bezpieczeństwo pieszemu po zmroku.:-) Oszałamia. Dla odważnych.

    ReplyDelete
  2. Piękny lakier :) Kolejny na liście must have do wakacji ^^
    W sumie nigdy nie przepadałam za niebieskimi lakierami ale ten jest cudowny

    ReplyDelete
  3. No z nim na pewno się nie rozstanę :D

    ReplyDelete
  4. fajny ale rzeczywiscie widac koncowki

    ReplyDelete
  5. ooo, fajny :D szkoda tylko, że nie za dobrze kryje :(

    ReplyDelete
  6. jaki piękny kolor ;o szkoda, że całkiem nie kryje..ale i tak oszałamia!

    ReplyDelete
  7. Woow, tego jeszcze nie mam... Przy następnym zamówieniu będzie mój! :D
    U mnie problemu z widocznymi końcówkami nie będzie, bo zawsze mam mega krótkie pazury...

    ReplyDelete
  8. Krycie tragiczne może nie jest, ale wiadomo, nie każdemu chce się tyle machać pędzelkiem :D

    ReplyDelete
  9. A na tym zdjęciu położyłaś ile warstw?

    ReplyDelete
  10. Śliczny lakier, ale nie jestem pewna czy chciałoby mi się tyle warstw nakładać :)

    ReplyDelete
  11. świetny:) kojarzy mi się z lagunowym wybrzeżem;)

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails