29 April 2011

China Glaze - Fifth Avenue

 Some time ago I decided that I have to try colour like that. I'm not too much in pinks, well, I don't like most of pink shades, but I just had to try this one - China Glaze - Fifth Avenue. I'm sure that most of you know this polish very well. I've found it in Polish online store - AlphaNailStylist. Here, in Poland, it's the best way to get China Glaze polishes - they have a huge range of colours in their offer and prizes are really low. Anyway, it's hard to describe this colour. In the daylight it looks like dirty pink, dark mauve and in the artificial light it becomes a dark coral shade for me. Maybe it just looks strange on my nails, I don't know, but I still like it very much. It's sooo elegant - I don't have too much such polishes ;) Application is great - two coats are opaque, no streaks or something, and what a shiny surface even without any top coat!
~~~~~~~~~~~~~~
Jakiś czas temu uznałam, że muszę wypróbować jakiś kolor tego typu. Nie jestem za pan brat z różem, większość jego odcieni mi się zwyczajnie nie podoba, ale po prostu musiałam wypróbować taki jak ten - China Glaze - Fifth Avenue. Jestem pewna, że większość z Was go dobrze zna. Znalazłam go w polskim internetowym sklepie - AlphaNailStylist. To zdecydowanie najlepszy sposób, jeśli chcecie w Polsce kupić jakikolwiek lakier China Glaze - mają tu w ofercie duży wybór kolorów, a ceny są naprawdę niskie. W każdym razie - trudno mi opisać odcień tego lakieru. W świetle dziennym wygląda jak brudny róż, ciemny mauve, a w sztucznym zaczyna wyglądać raczej na ciemny koral. Może wygląda tak dziwnie tylko na moich paznokciach, nie wiem, ale i tak podoba mi się bardzo. Jest baaardzo elegancki, a nie mam zbyt dużo takich lakierów ;) Aplikacja jest świetna - dwie warstwy kryją w zupełności, bez smug itd, i jaka lśniąca powierzchnia lakieru, nawet bez topa - jestem pod wrażeniem! :)
Mam przy okazji pytanie dla klientek i potencjalnych klientek sklepu AlphaNailStylist. Jaki sposób wysyłki wolicie - jako polecony Pocztą Polską (cena od 6zł) czy kurierem UPS (od 15zł)?

13 comments:

  1. Love this- it has an 80's vibe in the best way possible :)

    ReplyDelete
  2. i love "dirty" colors! and this is no exception! so pretty! :)

    ReplyDelete
  3. They do look very elegant! You have beautiful nails:D

    ReplyDelete
  4. świetny kolor:) a co do do pytania to zdecydowanie przesyłka poleconym za 6zł, przy 15 nawet nie zrobiłabym zamówienia, nie opłaca się to zwłaszcza jak robi się małe zakupy:)

    ReplyDelete
  5. śliczny kolor:) taki ni to róż ni to nie róż:D też bym wybrała przesyłkę poleconym, w końcu cena to bardzo ważny wyznacznik:)

    ReplyDelete
  6. Minnie, thank you! :)
    Amber, Ewalucja - dziękuję, takich odpowiedzi się spodziewałam ;)

    ReplyDelete
  7. Kolor śliczny :)

    oczywiście tez jestem za pocztą - czasem zdarza się że zamawiamy jeden lakier (który musimy mieć ;) ) a wtedy 15 zł za przesyłkę jest kompletnie bez sensu...

    ReplyDelete
  8. Ja wolałabym pocztę, jest dużo taniej i zawsze można odebrać awizo na poczcie, a kurier czasami strzela fochy. :D

    ReplyDelete
  9. Ten lakier jest jakiś dziwny :)
    Ja także wolę pocztę.

    ReplyDelete
  10. Dziękuję Wam za odpowiedzi :)

    ReplyDelete
  11. (Mgiełka) noooo ja sobie go wyobrażałam tak jak na pierwszym zdjęciu jak go kupowałam, musze pomalować nim paznokcie w końcu. Ja robiłam w tym sklepie zakupy i wolę szczerze mówiąc wolę pocztę.

    ReplyDelete
  12. piękny lakier :) wolę pocztę zdecydowanie.

    ReplyDelete
  13. Nooo, to widzę, że jesteśmy jednogłośne :)

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails