20 July 2011

Pearl Story (Nail Art)


I made this mani with using pearls I got from AlphaNailStylist. I thought they're smaller, but big pearls can be beautiful too. I just put them onto a wet polish and cover it with a top coat - they were glued ;) Base polish is Virtual Street Fashion - 100 Sea Story, grey shade is Virtual Steet Fashion - 110 London Fog. You can find this pearls HERE - they cost about $0,5 / 20 pieces.
~~~~~~~~~~~~~~
Zrobiłam ten mani, używając perełek, które dostałam od AlphaNailStylist. Sądziłam, że będą nieco mniejsze, ale i takie duże mogą wyglądać ładnie na paznokciach. Przykleiłam je po prostu do mokrego jeszcze lakieru i pokryłam topem, trzymały się mocno :) Bazą jest tu Virtual Street Fashion - 100 Sea Story, a szary odcień to Virtual Steet Fashion - 110 London Fog. Możecie kupić te perełki TUTAJ - kosztują 1,50zł za 20 sztuk. Polecam przejrzeć całą ofertę sklepu, bo tego typu ozdób mają naprawdę dużo i to w niskich cenach :)

20 comments:

  1. bardzo podoba mi się ten wzór. Zapraszam do siebie.

    ReplyDelete
  2. Przez Ciebie zaczełam interesowac się zdobieniami ;) Wcześniej wystarczał mi klorowy lakier, teraz coraz częściej łapię sie na tym, że rozglądam sie za ozdobami. Liczę na dużo inspiracji do tworzenia ;) A paznokcie śliczne jak zwykle.

    ReplyDelete
  3. Ms Nobody, miło mi to czytać ;) Korzystasz z moich tutoriali? Bo kolejny się już tworzy ;)

    ReplyDelete
  4. Świetnie to wygląda, ale nie wiem czy te perełki przetrzymają więcej niż jeden dzień, z własnego doświadczenia wiem, że naturalne pazurki nie lubią zbyt dużych ozdób. Ale na jakieś wyjście super.

    ReplyDelete
  5. O kurczę, ale masz świetne pomysły! Super koncepcja na wykorzystanie perełek :)

    ReplyDelete
  6. jjjusti, to prawda niestety, te duże ozdoby nie wytrzymają zbyt długo na samym topie, a szkoda mi paznokci na klejenie klejem. Ale i tak wytrzymają spokojnie dzień albo i dłużej, więc tak jak piszesz, w sam raz na imprezę, wyjście, wesele... Takie perełki to i dla Panny Młodej są w sam raz. ;)

    ReplyDelete
  7. fajnie, choć dla mnie perełki za duże :)

    ReplyDelete
  8. No spodziewałam się mniejszych, jest przy nich większe pole do popisu ;)

    ReplyDelete
  9. Korzystam, ale narazie to tak "na chwilkę" :) Zdolności artystycznych nie posiadam więc się uczę. Ale jak zdobędę odpowiedni sprzęt i umiejętności to będę w 7 niebie.

    ReplyDelete
  10. Perełki faktycznie troszkę wielgachne ale ogólne wrażenie pozytywne

    ReplyDelete
  11. Dziękuję wszystkim za komentarze! ;)
    Mada, jak lakiery? :)

    ReplyDelete
  12. Nie wyobrażam sobie tych perełek u mnie na paznokciach. Wyglądają na dość sspore, mimo to mani śliczny :)

    ReplyDelete
  13. wspanialy !


    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Pretty!
    Also, I passed on two awards to you, you can read about them in my blog. :)

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails