07 July 2011

Orly - Lunar Eclipse + BM 201

 I'm in love! Yeah, again... :P I think I love this polish more than Space Cadet! It's the same kind of finish - duochrome glass-flecked, yummy! They both come from Orly's collection Cosmix. It sparkles with indigo blue and purple, sooo beautiful! Application is OK, with no problems, it's opaque in 2 or 3 coats - I have three on my nails. The only disadventage is that this wonder is worn away on nail tips even in the second day after painting.
~~~~~~~~~~~~~~
Zakochałam się! Tak, znowu... :P Chyba kocham ten lakier nawet bardziej niż Space Cadeta! To ten sam rodzaj wykończenia - duochromowy glass-flecked, mniam! Oba te lakiery pochodzą z kolekcji Orly Cosmix. Lunar Eclipse mieni się niebieskim indygo i fioletem, jest taaaki piękny! Aplikacja jest OK, bezproblemowa, lakier kryje w dwóch, trzech warstwach - ja na paznokciach mam trzy. Jedyna wadą, jaką zauważyłam, jest fakt, że to cudo się ściera na końcówkach paznokci już drugiego dnia po pomalowaniu.





OK, I shouldn't publish this crap. It's one of my Konad fails... Especially on thumb, but I had no patience with removing it and paint again :P I made it with Konad Special Polish in White and Bundle Monster plate No. M201.
~~~~~~~~~~~~~~~~
OK, nie powinnam tego publikować. To jedna z moich konadowych porażek. Zwłaszcza na kciuku, ale nie miałam cierpliwości, żeby zmywać i robić jeszcze raz :P Wzorek zrobiłam białym Specjalnym Lakierem Konad i płytką Bundle Monster nr M201.

20 comments:

  1. Nie przepadam jakoś za niebieskimi paznokciami i w tym lakierze nie wiedzę nic zachwycającego.

    ReplyDelete
  2. Ślicznie się mieni, wzór stempelka bardzo mi się podoba, biały super wygląda na tym tle.

    ReplyDelete
  3. piękny, tak jak myślałam :> ale Space Cadeta chyba żaden nie przebije, o nie! :P

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładny kolor, a konadowy wzorek widzę na nim srebrny, myślę, że ciekawie by to wyglądało.

    ReplyDelete
  5. jezuuuu ja tez sie zakochałam - to straszne!:D

    ReplyDelete
  6. To jeden z lakierów z mojej lakierowej wish listy:D Jest cuuuuuudowny!

    ReplyDelete
  7. Hehe, wzorek miał być srebrny tylko lakier mi wsiąkł :D

    ReplyDelete
  8. Gorgeous gorgeous color. Blue polishes are my weakness. :D

    ReplyDelete
  9. No to nieźle wypaliłam z tym srebrem :D

    ReplyDelete
  10. I think it looks great. Space Cadet is such a great base color :)

    ReplyDelete
  11. Jest cudowny :] Strasznie mi się spodobał. Zdobienie też super :)
    Pozdrawiam i zapraszam do nas: www.kotka-nie-myszka.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. kolor jest super :D generalnie orly są fantastyczne :) a poza tym nie możesz robić mi takich rzeczy... publikować coś i potem mam na to ochotę... to nie ładnie...

    ReplyDelete
  13. thenailaholic, it's not Space Cadet ;)
    Mada, psieplasiam :(

    ReplyDelete
  14. przecudny jest<3 ale cadet bardziej mi się podoba;D

    ReplyDelete
  15. Ten ma kolorystykę bardziej w moim klimacie, choć Cadet jest bardziej niesamowity ;)

    ReplyDelete
  16. lovely polish and great mani :-D

    ReplyDelete
  17. bez wzorka bardziej mi się podoba jednak :)
    tak piekny lakier nie potrzebuje towarzystwa

    ReplyDelete
  18. Niestety muszę się zgodzić ;)

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails