09 July 2011

Sensique Summer 2011 Collection - Part 1/2

 Time for new summer collection from Sensique! It's a brand available only in Poland - cheap and nice. New collection is called just 'Summer 2011' and contains 8 shades inspired by sea, sky, sand... To be honest, when I saw a preview picture for the first time I thought "Hmm, nothing special..." - on this picture they look jelly and not opaque, shades seem to be really 'normal'. But a few days ago, when I opened a package with these polishes, I was delighted - they look so much better in real! 6 of them are shimmers, 2 are foils, and their shades are pretty. Today I want to show you only 4 of them, I'll publish next part in a few days.
Oh, and another big surprise - they have the names! :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Czas na nową letnią kolekcję od Sensique! Jak wiecie, jest to marka dostępna tylko w drogeriach Natura - tania i bardzo przyjemna. Nowa kolekcja nazwana jest po prostu 'Summer 2011', zawiera 8 lakierów, inspirowanych morzem, niebem, plażą... Szczerze mówiąc, kiedy zobaczyłam po raz pierwszy to zdjęcie podglądowe, pomyślałam "Hmmm, nic specjalnego..." - na tym zdjęciu wyglądają one na półprzezroczyste żelki w dość zwyczajnych kolorach. Ale kiedy kilka dni temu otworzyłam paczkę z tymi lakierami, zachwyciłam się - w rzeczywistości wyglądają znacznie lepiej! 6 z nich to shimmery, a 2 to folie, ich odcienie są śliczne. Dziś pokażę tylko 4 z nich, resztę opublikuję za parę dni.
Oh, i jeszcze jedna duża niespodzianka - lakierki mają nazwy! :)

250 Candyfloss
 Shimmering baby pink, opaque in two coats.
~~~~~~~~~~~~
Shimmerowy róż 'baby pink', kryje przy dwóch warstwach.

251 Sea Breeze
 My favourite one from this part, shimmering light blue, opaque in one or two coats.
~~~~~~~~~~~~~
Mój ulubiony z tej partii, shimmerowy jasny błękit, kryje przy jednej albo dwóch warstwach.

252 Sky Blue
 Shimmering blue with turquoise undertones, opaque in two coats.
~~~~~~~~~~~~
Shimmerowy niebieski z turkusową nutką, kryją przy dwóch warstwach.

253 Deep Sea
 Shimmering blue, the most opaque in this part - one coat is enough.
~~~~~~~~~~~~~~
Shimmerowy niebieski, najbardziej kryjący z tej partii - wystarczy jedna warstwa.


Do you have some polishes fro this collection? Do you want to have?
Which one is your favourite? :)
~~~~~~~~~~~~~~~~
Macie jakieś lakiery z tej kolekcji? Zamierzacie kupić?
Które podobają Wam się najbardziej? :)

24 comments:

  1. Mi kiedyś Sensique zrobiły jesień Średniowiecza z paznokci i nie ryzykuję już z tą firmą.

    ReplyDelete
  2. Mnie też nie zachwyciły zdjęcia reklamowe, ale widząc te lakiery na blogach coraz bardziej ich pragnę ! Ten różyk jest boski, jak wszystkie zresztą ;)

    ReplyDelete
  3. ten CandyFloss chyba muszę nabyć!

    ReplyDelete
  4. 250 i 251 super się prezentują :)

    ReplyDelete
  5. Seraphase, a w jaki sposób?

    ReplyDelete
  6. Te dwa niebieskie z prawej strony - prześwietne kolory! +_+

    ReplyDelete
  7. 251 Sea Breeze najładniejszy :)

    ReplyDelete
  8. Candy Floss is named perfectly, and Sea Breeze is gorgeous!

    ReplyDelete
  9. Dodam, że tam są z dwie zielenie, które mnie baaardzo interesują a nie widzialam zadnych swatchy, wiec chetnie bym je zobaczyła, bo nie wiem czy warto kupowac:)

    ReplyDelete
  10. Kleo, już Ci mogę powiedzieć, że obie mi się bardzo podobają ;) Podaj maila, to podeślę Ci zdjęcie, gdzie mam je na pojedynczych paznokciach, bo skittlesa zrobiłam nimi ;)

    ReplyDelete
  11. bardzo ładne kolory, wszystkie mi się podobają :)

    ReplyDelete
  12. Sea Breeze jest moim faworytem :)

    ReplyDelete
  13. Candyfloss and Sea Breeze are my total favorites!

    ReplyDelete
  14. Mi się podobają kolory blue sky i candyfloss. Muszę się wybrać do Natury:D
    I czekam na kolejnego posta z pozostałymi lakierami;)

    ReplyDelete
  15. Na razie nawet nie mam ich swatchy, więc trochę to potrwa, ale postaram się pospieszyć ;)

    ReplyDelete
  16. Wow, you have some seriously gorgeous nails!

    ReplyDelete
  17. Nailtactic, thanks! Now they're really short, but I like them only a few mms longer, not more ;)

    ReplyDelete
  18. nie bede orginalna, sea breeeze i candy floss najfajniejsze

    ReplyDelete
  19. Czyli nie ma wątpliwości, które z nich są Waszymi faworytami ;)

    ReplyDelete
  20. om cudowne kolory i te zdjęcia !!! podobają mi się a jak długo schną mnie osobiście dobija jak lakier długo schnie ,,,

    ReplyDelete
  21. Schną całkiem szybko, nie mam na co narzekać w tej kwestii :)

    ReplyDelete
  22. Hej kobietki! Te kolorki sa bomba:-) mieszkam w Angli i tu jest tego na maksa! Dziewczyny co inna to kolorowe paznokietki. Ja sama mam teraz na pazurkach LILAC LOVE i BOTTLE BLONDE z firmy BYS. Te kolorki sa rewelacyjne. Pozdrowka;-)

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails