17 July 2011

Barbra Q by Colour Alike - 153 Ja-jo

 Another summer shade from Barbra Q limited edition called Pełnia Lata! - this one is named "Ja-jo", what means just "egg". Well, it reallt looks like an yolk ;) It's shade is yellow with a light delicate shimmer - very pretty as for yellow polish (I was always againt the yellow polishes, now I start to like them ;)). Application is OK - it's opaque in two coats. I know, there's visible nail line, but in real they look perfect. Maybe my camera has some X-rays ;)
~~~~~~~~~~~~~~
Kolejny letni kolorek z letniej kolekcji Barbra Q, nazwanej Pełnia Lata! - ten nazywa się "Ja-jo" i choć nazwa znowu mi się nie podoba (po co ten myślnik w kolejnej nazwie...?), to muszę przyznać, że jest trafiona, bo kolorek faktycznie przypomina żółtko. Żółtko z jasnym delikatnym shimmerem właściwie, bardzo ładny jak na żółty lakier (przez długi czas byłam przeciwko żółtym lakierom, ale zaczynam je powoli lubić ;)). Aplikacja jest w porządku, lakier kryje przy dwóch warstwach. Wiem, że widoczna jest tu linia paznokcia, ale na żywo wyglądają idealnie. Może mój aparat ma jakiegoś rentgena ;)

21 comments:

  1. Ładny, wesoły kolorek, ale nie powala ;)

    ReplyDelete
  2. Na facebookowym profilu Barbry już pisałam, że ten sposób nazywania robi się nudny. Dziewczyny wyszły z założenia, że to zapewni im wygraną, firma je w tym upewnia, więc w kolekcji jesiennej znów dostaniemy porcję tego typu nazw ;)

    ReplyDelete
  3. słoneczko :) wygląda super :D kurcze mi też się żółciaki zaczynają podoba... to już jakaś choroba...

    ReplyDelete
  4. a ja wciąz nie mogę się do żółci przekonać

    ReplyDelete
  5. tez juz dawno mnie znudzily takie nazwy... szkoda ze takie wybieraja jak maja duzo fajnych propozycji

    ReplyDelete
  6. może lakier powinen nazywać się: ale jaja :)

    ReplyDelete
  7. no jakoś mnie żółte kolory nie powalają ale może kiedyś się do nich przekonam

    ReplyDelete
  8. A mi się podoba bo nazwę musiał wymyślić ktoś z Torunia, bo gdzie indziej używa się słowa "jo" ;p

    ReplyDelete
  9. simply-a-women fajnie!!!

    ReplyDelete
  10. Agnieszko, chyba nawet polubiłam wtedy ten Twój komentarz ;) Zgadzam się w 100%!
    Loverko, no nie wiem, ja z Torunia jestem, słówka "jo" pewnie nadużywam, ale jakoś tutaj go nie wyodrębniłam - dla mnie to po prostu Jajo z na siłę wciśniętym myślnikiem ;)

    ReplyDelete
  11. Simply, właśnie, świetna alternatywa! :D

    ReplyDelete
  12. nazwa powala:D ale kolor mi się podoba;)

    ReplyDelete
  13. masz piekne pazurki :)


    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. właśnie dotarła do mnie paczka :D

    ReplyDelete
  15. cała i zdrowa :) niedługo zacznę testowanie :D

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails