13 July 2011

Sensique Summer 2011 Collection - Part 2/2

Time for new summer collection from Sensique! It's a brand available only in Poland - cheap and nice. New collection is called just 'Summer 2011' and contains 8 shades inspired by sea, sky, sand... To be honest, when I saw a preview picture for the first time I thought "Hmm, nothing special..." - on this picture they look jelly and not opaque, shades seem to be really 'normal'. But a few days ago, when I opened a package with these polishes, I was delighted - they look so much better in real! 6 of them are shimmers, 2 are foils, and their shades are pretty. Today I want to show you second part of this collection.
Oh, and another big surprise - they have the names! :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Czas na nową letnią kolekcję od Sensique! Jak wiecie, jest to marka dostępna tylko w drogeriach Natura - tania i bardzo przyjemna. Nowa kolekcja nazwana jest po prostu 'Summer 2011', zawiera 8 lakierów, inspirowanych morzem, niebem, plażą... Szczerze mówiąc, kiedy zobaczyłam po raz pierwszy to zdjęcie podglądowe, pomyślałam "Hmmm, nic specjalnego..." - na tym zdjęciu wyglądają one na półprzezroczyste żelki w dość zwyczajnych kolorach. Ale kiedy kilka dni temu otworzyłam paczkę z tymi lakierami, zachwyciłam się - w rzeczywistości wyglądają znacznie lepiej! 6 z nich to shimmery, a 2 to folie, ich odcienie są śliczne. Dziś pokażę Wam drugą część tej kolekcji.
Oh, i jeszcze jedna duża niespodzianka - lakierki mają nazwy! :)
254 Sea Green
 Definitely sea green with turquoise shimmer, opaque in 2 coats.
~~~~~~~~~~
Morska zieleń z turkusowym shimmerem, kryjąca przy dwóch warstwach.
 
255 Drink with Lime
 My fav in this collection, light green, so pretty! Opaque in two coats.
~~~~~~~~~~~~
Mój ulubieniec w tej kolekcji, śliczna jasna zieleń! Kryjąca przy dwóch warstwach.
 
256 Sunny Sparkle
 Golden foil (or maybe just yellow foil), opaque in two coats.
~~~~~~~~~~~~~~
Złota folia (albo po prostu żółta folia), kryjąca przy dwóch warstwach.

267 Amber Beach
 Copper / orange foil, opaque in two coats.
~~~~~~~~~~~~
Miedziana / pomarańczowa folia, kryjąca przy dwóch warstwach.


Do you have some polishes fro this collection? Do you want to have?
Which one is your favourite? :)
~~~~~~~~~~~~~~~~
Macie jakieś lakiery z tej kolekcji? Zamierzacie kupić?
Które podobają Wam się najbardziej? :)

17 comments:

  1. Ano mam :) Skusiłaś mnie ostatnimi swatchami na 251 Sea Breeze :) jutro próba generalna :)
    Ładny jest jeszcze 255 Drink with Lime. A reszta jakoś mnie nie powala ;)

    ReplyDelete
  2. Sea Green and Drink with Lime are perfect for summer!

    ReplyDelete
  3. I saw it today in my favourite chemist's, and I have one of them - Drink with Lime. They are wonderful :-)

    ReplyDelete
  4. o zielony się chyba pokuszę :D

    ReplyDelete
  5. Ninnette, and where are you from? I thought they are available only in Poland :>

    ReplyDelete
  6. A, już widzę, że też jesteś Polką, i wszystko jasne ^^"

    ReplyDelete
  7. Ten zielony jest obłędny! +_+ widziałam go dzisiaj, ale niestety nie miałam pieniędzy :(

    ReplyDelete
  8. helloyellow, lepiej uzbierać i leć, bo obawiam się, że ten odcień się szybko rozejdzie ;) Dziś patrzyłam u mnie w Naturze, były wszystkie poza Sea Breeze i Drink with Lime ;)

    ReplyDelete
  9. Muszę przyznać, że Sensique bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło! Nie sądziłam, że wśród tych nudnych kolorów pojawią się takie perełki :)

    ReplyDelete
  10. W limitkach zawsze mają ciekawsze kolorki niż w kolekcji regularnej, która faktycznie jest nudna :P

    ReplyDelete
  11. super ta limitka nie ma sie do czego przyczepic~!!
    jutro poszperam w mojej naturze i moze cos dorwe ;)))

    ReplyDelete
  12. niebieski i zielony będą moje:D

    ReplyDelete
  13. dwa pierwsze kolorki są świetne :)

    ReplyDelete
  14. Czyli jak na razie złoty i miedziany nie cieszą się popularnością... Też za takimi nie przepadam, ale to chyba dlatego, że nie lubię po prostu złotego koloru i pochodnych ;)

    ReplyDelete
  15. powiec mi jeszcze ile one kosztuja???

    ReplyDelete
  16. bardzo ładny ten ostatni - rzeczywiście taki bursztynowy :)

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails