16 July 2011

Color Club - Fashion Addict + BM 221

 I know it may be hard to believe, but it's my first Color Club polish ever! :D I bought it about 2 weeks ago with another bottle - Covered in Diamonds. Of course, I watched some swatches before I ordered it, but it looked more holo than it is in real. Actually, I can't see any holo effect in this polish. But I still love that! Its shade is a light lilac, my favourite ;) It's opaque in two coats and application is just great - there's no problems with dirty cuticles or bubbles or anything - brush is very comfortable and polish dries really fast. Looove!
~~~~~~~~~~~~~~~~
Wiem, że to może być trudne do uwierzenia, ale to mój pierwszy lakier Color Club! :D Kupiłam go jakieś 2 tygodnie temu razem z drugą buteleczką - Covered in Diamonds. Oczywiście przed zamówieniem oglądałam w necie swatche, ale na nich wyglądał na dużo "bardziej holo" niż w rzeczywistości. Właściwie nie widzę w nim żadnego efektu holo... Ale i tak jestem w nim zakochana! Jego odcień to jasny lilakowaty fiolecik, mój ulubiony ;) Kryje przy dwóch warstwach, a aplikacja jest po prostu cudna - nie ma problemów z brudnymi skórkach, pęcherzykami czy czymkolwiek - pędzelek jest bardzo wygodny, a lakier schnie szybciutko. Kooocham!




  
  
I wanted to do some delicate manicure, so I stamped it with China Glaze - LOL (it's holo and it's not really opaque, but it makes the final look really subtle, that's OK ;)) and Bundle Monster plate No. BM221. How do you like it? :)
~~~~~~~~~~~~~~
Chciałam zrobić jakiś delikatny mani, więc zrobiłam stempelki lakierem China Glaze - LOL (to holoś i średnio kryje, ale dzięki temu efekt końcowy jest taki subtelny, więc cel osiągnięty ;)) i płytką Bundle Monster nr BM221. Jak Wam się podoba? :)

26 comments:

  1. końcowy efekt bardzo się podoba :), ale solo też mu ładnie :)

    ReplyDelete
  2. świetny jest ten lakier ! :)
    ze zdobieniem również bardzo ładnie wygląda

    ReplyDelete
  3. Ze zdobieniem wygląda ślicznie :)

    ReplyDelete
  4. efekt końcowy jest naprawdę zadowalający :) bo sam lakier nie rzuca na kolana

    ReplyDelete
  5. orlica... mi się zawsze wszystko podoba :D mnie to nawet nie trzeba pytać :P zdobienie jest boskie :)

    ReplyDelete
  6. I really like the end result. :)

    ReplyDelete
  7. I love that stamp!

    ReplyDelete
  8. MADA, i tak do Twoich np. kotków z konkursu Sabb nic tu się nie umywa niestety ;)

    ReplyDelete
  9. That's too bad about the holo effect. My bottle is incredible! Maybe you got one of the duds? I'm sorry it's not what you expected. :(

    ReplyDelete
  10. Szkoda, że nie jest bardziej holo, też się do niego przymierzam :) And I tak wygląda ślicznie, odrobinę mi wykończeniem przypomina Catrice Dirty Berry, a DB kocham i uwielbiam. Ciekawe, czy by się nadawał do stampów.

    ReplyDelete
  11. Twinmoons, trafne porównanie. Myślę, że będzie się nadawał do takich delikatnych jak tutaj LOL - niby widać, ale nie pokrył dokładnie ;) Trzeba go będzie do tego wypróbować.

    ReplyDelete
  12. Jak kiedyś spróbujesz i faktycznie wyjdzie to daj znać :) Lubię takie delikatne stemplowanie całopaznokciowych wzorków, dodaje manicurowi... klasy :) A przy okazji nie do końca odbite miejsca nie rzucają się tak bardzo w oczy, hehe.

    ReplyDelete
  13. Twinmoons, myślę, że go sprawdzę w najbliższej przyszłości ;)

    ReplyDelete
  14. Bardzo podoba mi się ten efekt:)

    ReplyDelete
  15. Cieszę się, że Wam się podoba ^^ I że nie tylko ja lubię takie delikatne stemplowanie ;)

    ReplyDelete
  16. Ale pięknie :) Kurczę, jakby mi tak ładnie wychodziły całopaznokciowe wzorki to bym była w siódmym niebie :P Ale powtarzam sobie, że praktyka czyni mistrza i w pocie czoła stempluję i stempluję :D I podziwiam Twoje efekty ;) Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  17. Moje pierwsze też były średniawe, nadal nie są idealne ;) Popatrz sobie na stare posty z początków bloga ;) Naprawdę praktyka czyni mistrza, ale nie określiłabym się tym mianem :P

    ReplyDelete
  18. cudo, cudo! pięknie wyglądają :)

    ReplyDelete
  19. Ola Orlica,
    Achei interessante a cor mas ainda não usei nada da Color Club
    Bom domingo para você!
    Beijos
    Ale

    ReplyDelete
  20. Melduję, że lakier świetnie sprawdził się do stempelków, na dniach opublikuję efekt :)

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails