23 July 2011

Barbra Q by Colour Alike - 151 Mietus

 Mint is one of the most fashionable colour for summer, right? I like it too, and this polish is just a pure minty shade with no shimmer or anything ;) It's called Miętus (what means Mint Candy) and comes from Barbra's summer collection - Pełnia Lata. Application is great - two coats are enough to cover your nails with no streaks or gaps. It was very hard to catch this colour in the picture, so I had to upgrade these photos a little - now the shade is like in real.
~~~~~~~~~~~~~~~~
Mięta to jeden z najmodniejszych kolorów na lato, prawda? Mnie też się podoba, a ten lakier to po prostu czyściutki odcień mięty bez żadnego shimmeru czy czegokolwiek. Nazywa się Miętus - nazwa mi się podoba, choć jest strasznie oczywista - i pochodzi z letniej kolekcji Barbra Q: Pełnia Lata. Aplikacja jest świetna - dwie warstwy wystarczają do kompletnego pokrycia paznokci, bez smug czy prześwitów. Strasznie trudno było mi złapać ten odcień na zdjęciu, więc musiałam nieco podrasować te fotki - ważne, że teraz dobrze ukazują kolor lakieru :)

13 comments:

  1. I love mint colored polishes! :)

    ReplyDelete
  2. Jestem szczęśliwą posiadaczką tego lakieru. I masz rację - to idealny kolor mięty. Kiedy go zobaczyłam właśnie to samo pomyślałam: nie za dużo zieleni, nie za dużo błękitu. Idealnie wyważony kolor.

    ReplyDelete
  3. Piękny kolor i piękne paznokcie!

    ReplyDelete
  4. super miętus, masz może miętowy lakier (bodajże You belong to me) z Essence? ten lepiej się aplikowało?

    ReplyDelete
  5. Que uñas tan bonitas tienes. El color es precioso!!

    ReplyDelete
  6. Enamel, nie, tego z Essence nie mam niestety ;)

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails