05 July 2011

Rimmel Nail Rescue - therapy results!



(Post about Rimmel Nail Rescue and my therapy - CLICK)

OK, my therapy is finally finished! Now, after 15 days with this treatment (yes, and with no nail polish!) I can tell you one thing - Rimmel Nail Rescue saved my nails!
~~~~~~~~~~~~~~~~~
(Post o Rimmel Nail Rescue i o kuracji - KLIK)

OK, moja kuracja wreszcie dobiegła końca! Teraz, po 15 dniach z tą odżywką (tak, i bez żadnego lakieru!) mogę powiedzieć jedną rzecz - Rimmel Nail Rescue uratował mi paznokcie!





That's how they looked during the whole therapy:
A oto, jak wyglądały podczas całej tej kuracji:



I know they still look pretty awful - this treatment is helpless against my yellow nail tips... But thanks to this treatment, now my nails are much stronger and harder, I'm really delighted with therapy's effect. I think they are smoother too - my nail ridges seem to be more shallow.
Now I use this wonder as a base coat, cause 15 days with no polish were a real torture for me ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~
Wiem, że nadal wyglądają dość obleśnie - odżywka jest niestety bezsilna w walce z odbarwieniami... Ale dzięki niej, moje paznokcie są o wiele mocniejsze i twardsze, jestem naprawdę zachwycona efektami kuracji. Myślę też, że pazurki są nieco gładsze - rowki na nich się jakby trochę spłyciły.
Teraz używam tego cuda jako bazy - 15 dni bez lakierów było wystarczającą torturą ;)

23 comments:

  1. Ja obecnie używam odżywki z NailTek i zobaczymy czy zda egzamin, jeśli nie to wypróbuję tej z Rimmel

    ReplyDelete
  2. Po NailTeku miałam jakieś takie kruche paznokcie, w moim przypadku Rimmel sprawdził się lepiej. :)

    ReplyDelete
  3. super ci urosły:) oby tak dalej;)

    ReplyDelete
  4. No ja przede wszystkim liczę, że nie będą się już rozdwajać ;)

    ReplyDelete
  5. Wiedzialam ze bedziesz zadowolona

    ReplyDelete
  6. Ooo, Cuciola, miło Cię tu widzieć :)

    ReplyDelete
  7. Super efekt. Szukalam jej w drogeriach ostatnio ale nigdzie nie znalazlam :/

    ReplyDelete
  8. W Rossmannach chyba tylko ją widziałam. Ona ma różowy kolor jakby co, tu wygląda inaczej ;)

    ReplyDelete
  9. Mi z przebarwieniami też sobie nie radzi:( może nt w tym kierunku się sprawdzi.

    ReplyDelete
  10. korzystając z odżywek, zawsze się zastanawiam czy po kuracji odżywkowej moje paznokcie są znaczenie lepsze ze względu na stosowaną odżywkę czy ze względu na nie używanie lakierów przez dłuższy czas .... dalej nie znam odpowiedzi:)
    w każdym razie cieszę się, że Twoje pazurki mają się lepiej :)

    ReplyDelete
  11. super, że zadziałała i paznokcie są już w dobrym stanie :) szkoda, że nie działa na przebarwienia, ale przecież nie można mieć wszystkiego... a moje są tak ohydnie żółte, uh.

    ReplyDelete
  12. fajnie, że jest już lepiej.
    ja też walczę z rozdwajającymi się paznokciami i nawet sprawiłam sobie rękawiczki gumowe do zmywania naczyń. no i cały czas używam różnych "cudownych" specyfików.
    kupię tę odżywkę. może mnie uratuje przed wydaniem 80zł na polecane przez koleżankę Nail Envy OPI.

    niech Moc będzie z Tobą.

    ReplyDelete
  13. swietna recencja ! na pewno po nią kiedyś sięgnę w razie potrzeby ;)

    ReplyDelete
  14. BeFi, myślę, że oba te czynniki mają spory wpływ ;)

    ReplyDelete
  15. Ooh, I should try this too :)

    ReplyDelete
  16. Here, in Poland, it costs about 7$, I think it's not too much for the healthy nails :)

    ReplyDelete
  17. wygladaja duzo zdrowiej a gdzie kupilas tego rimela???

    ReplyDelete
  18. W Rossmannie za 22zł chyba.

    ReplyDelete
  19. czy podczas kuracji można nakładać lakier na odzywkę?

    ReplyDelete
  20. Nie powinno się. Po kuracji można już używać odżywki jako bazy, ale przez te dwa tygodnie nie należy używać lakieru. Też cierpiałam przez to ;)

    ReplyDelete
  21. Trafiłam tutaj przez google po wpisaniu nazwy tej odżywki i zachęciłaś mnie do zakupu :)

    Ogólnie to zazdroszczę Ci bardzo ładnego kształtu paznokci, moje za chiny nie chcą takie być.

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails