08 January 2011

The best of 2010 - my top10 :)


 Yesterday I was watching all my swatches from 2010 and then I decided to choose 10 the most interesting and beautiful polishes, discovered by me in 2010. It was really hard, cause I have more than 10 my favourites shades, finally I picked these. I listed them with no order - it would be too hard ;) Which one do you like the most? Maybe some of them is also your favourite?
And what is your top10 in 2010?

Do you want to ask me about something? You will find the best way below - the Formspring form.

Can't wait for your questions or advices ;)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wczoraj przeglądałam wszystkie swatche z 2010 roku i postanowiłam wybrać 10 najbardziej interesujących i najpiękniejszych lakierów odkrytych w 2010. To było naprawdę trudne zadanie, bo mam zdecydowanie więcej ulubionych kolorków, ale ostatecznie wybrałam tę dziesiątkę. Kolejność nie ma znaczenia - wypozycjonowanie ich byłoby jeszcze trudniejsze ;) Który z nich podoba Wam się najbardziej? A może któryś jest też Waszym ulubionym?

I jak wygląda Wasza toplista 2010?

Jeśli chcecie zadać mi jakieś pytanie, poniżej znajdziecie najlepszy sposób na to - formularz Formspring. Czekam na Wasze pytania, rady, sugestie... ;)



11 comments:

  1. OPI - Absolutely Alice najlepszy! ;))) boski kolor ;) mam ten z Essence, ale jeszcze nie malowalam nic paznokci ;P

    ReplyDelete
  2. Bardzo podoba mi sie Lemax. Jest jedyny w swoim rodzaju:)

    ReplyDelete
  3. @simply_a_woman To prawda, dlatego tu trafił :D
    Żadna droższa firma nie robi takich "piaskowych lakierów"...

    ReplyDelete
  4. Z Twojej 10 najbardziej podoba mi się Weekendowy szał z barbry - też go bardzo lubię.

    Ze swoich nie podejmuję się nawet wybrania 10 bo to niemożliwe ;)

    ReplyDelete
  5. Podobają mi się wszystkie z wyjątkiem OPI. :P Colour Alike są boskie.

    ReplyDelete
  6. biorąc pod uwagę ilość lakierów miałaś naprawdę trudny wybór :)

    ReplyDelete
  7. Pilar, i tak mam mniej niż większość bloggerek ^^
    Dominika, a co Ci się w OPIsiu nie podoba?

    ReplyDelete
  8. I totally agree with you! I love the dark holo, absolutely alice and choose me. Gorgeous picks!

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails