01 January 2011

Happy New Year! And some December hauls...

Happy New Year to all of you! :)
Did you have a great night tonight? :D I did! It was a theme party, we all were some film characters. I dressed up as Elle Driver from "Kill Bill" in her nurse version ;) I will show you some photos soon.
And for now... my December Hauls! Actually... I didn't buy anything! All of these things are a gift or prize or were sent to me for review... :D It was my lucky month!
~~~~~~~~~~~~~~~~
Szczęśliwego Nowego Roku Wam wszystkim! :)
Dobrze się dziś w nocy bawiliście? :D Ja tak! Zrobiliśmy sobie tematyczną imprezkę, przebieraliśmy się za postaci z filmów - ja akurat za Elle Driver z "Kill Bill" - w wersji "pielęgniarka" ;) Pokażę wkrótce jakieś zdjęcia.
A tak na teraz... moje grudniowe łupy! Właściwie... nic z tych rzeczy nie kupiłam! Wszystko jest prezentem albo nagrodą albo dostałam do recenzji... :D To był dla mnie szczęśliwy miesiąc!
  

17 comments:

  1. hey great hual :) hope u enjoy

    ReplyDelete
  2. WOW! Zazdroszczę łupów:D

    ReplyDelete
  3. Oby był to dla Ciebie szczęśliwy rok, tego Ci życzę ;)

    ReplyDelete
  4. @vixen Dziękuję bardzo, Tobie też :) :*

    ReplyDelete
  5. oh wow thats alot and looks awesome!

    ReplyDelete
  6. SAWEEET HAUL! Look at the little snowman - how ca-uute! Happy New Year! OX

    ReplyDelete
  7. happy new year, you have been spoiled, how lucky

    ReplyDelete
  8. Wow, ciekawa i ogromna aktualizacja!!

    ReplyDelete
  9. szczęściara! :) gratki prezenciorków :D

    ReplyDelete
  10. hey a mozesz podac namiar i firme tego lakieru balwanka?
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  11. Nie mogę - dostałam go jako nagrodę od dziewczyny z USA, napisała, że tylko tam są dostępne. Na butelce jest tylko napis "SNOWMAN" i skład.

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails