05 January 2011

Born Pretty Store - Fimo set review + Nail Art

I have some another review for today. Some time ago I've got a few products for review from Born Pretty Store, for example this set of Fimos! Here you have 120 pieces - 10 for every design. You also get a special glue for this set, and for me this "Nail glue" is just the same as SuperGlue. If you are careful, application is easy, you just have to apply a little amount of glue on Fimo piece and place it on your nail. It can fit tight to the tip or be protruding, it depends only on your taste ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~
Na dziś mam kolejną recenzję. Jakiś czas temu dostałam kilka produktów do recenzji od Born Pretty Store, na przykład ten zestawik Fimo. Macie tutaj 120 ozdóbek, po 10 z każdego rodzaju. Dostajecie też do kompletu specjalny klej, który jak dla mnie niczym nie różni się od SuperGlue czy kropelki. Jeśli jest się ostrożnym przy klejeniu, nie ma żadnych problemów z aplikacją, musicie tylko dać ciut kleju na Fimośka i umieścić na paznokciu. Można to zrobić tak, aby dokładnie przylegało na całej powierzchni, albo nieco odstawało, zależy to tylko i wyłącznie od Waszego gustu i konkretnego motywu ;)


And here is my Fimo nail art ;) I choose these white butterflies and decided that they will look better protruding - these butterflies are alive! :D I really like this manicure but I'm too nervous to keep it for long time - I torn Fimos off quickly (and unconsciously) just when I was angry with my Beloved ^^ The base is here Joko Find your Colour - 135 Crazy Pink, covered with one coat of Sinful Colors - Ray of Light. How do you like it?
~~~~~~~~~~~~~~
A tu macie mój Fimosiowy mani ;) Wybrałam te białe motylki i stwierdziłam, że lepiej będą wygladać odstające - jak żywe! :D Naprawdę podoba mi się ten manicure, ale jestem chyba zbyt nerwowa, żeby trzymać go przez dłuższy czas - nieświadomie oderwałam Fimosie dość szybko, kiedy tylko wkurzyłam się na mojego Ukochanego ^^ Baza tutaj to Joko Find your Colour - 135 Crazy Pink, pokryta jedną warstwą Sinful Colors - Ray of Light, tak dla przygaszenia koloru. Jak się podoba efekt? :)

17 comments:

  1. wygląda słodko:) z jakiego materiały są wykonane te ozdoby?

    ReplyDelete
  2. A te ozdoby nie sa do wtapiania w żel (akryl)? I jeszcze pytanie - jak oderwałaś te motyle, to mam nadzieje, nic sie nie stało z paznokciami?? Piękny efekt :))
    K.

    ReplyDelete
  3. Nie. Nie podoba mi się fimo. Nie wyobrażam sobie posiadania czegoś tak grubego na paznokciach.

    O fimo pierwszy raz usłyszałam ok 15 lat temu, ale wtedy uzywało się głównie do robienia ozdób typu kolczyki czy naszyjniki.

    ReplyDelete
  4. @MizzVintage Z takiej jakby hmmm modelinki, gumy, trudno mi to określić, ale są dość miękkie, także można je dopasować kształtem do płytki paznokcia.
    @Anonymous Nie, paznokciom nic się nie stało - motylki trzymały się mocno, a jak zeszły to tylko z odrobiną lakieru.
    @aki Dziękować :D
    @Kamila Wbrew pozorom większość z nich jest cieniusieńka. Niektóre owszem, uciachane są grubo, ale to 10% wszystkich.

    ReplyDelete
  5. daj fimosia :D zarąbiste są :D

    ReplyDelete
  6. Miałam Ci któreś wysłać w ostatniej paczce, ale nie wyszło :P

    ReplyDelete
  7. ślicznie wyglądają te motylki ! też sobie w przyszłości sprawię taki komplecik z różnymi fimo ozdóbkami, bo wygląda super

    ReplyDelete
  8. W takim razie w te pędy na Born Pretty :D Wysyłka jest za free, a z moim kodem masz jeszcze 10% zniżki, wychodzą grosze! :)

    ReplyDelete
  9. fajne to,ale chyba się długo nie utrzyma na paznokciach,prawda? kiedyś miałam lakier miss selene z serduszkami i po jednym dniu po odpadały ;/

    ReplyDelete
  10. Te serduszka trzymały się tylko na lakier, więc nic dziwnego, że odpadały - to jest przyklejone bardzo mocnym klejem, więc na pewno trzyma się lepiej niż te pierdołki w lakierach :)

    ReplyDelete
  11. i have just done my first fimo look on my daughters nails i will be posting it in a bit :)

    ReplyDelete
  12. Oh wow stunning! If you do catch a fimo slice and rip it off, does it hurt or damage your natural nails?

    ReplyDelete
  13. Enigma, no - it just peels off a little polish, nail is untouched :)

    ReplyDelete
  14. taki sam lakier byl w Avonie kolor Golden Rose ; )

    ReplyDelete
  15. W sumie bardzo możliwe ^^ Nie pamiętam tylko, czy też miał taki delikatny złoty poblask...

    ReplyDelete
  16. W końcu znalazłam informację o tym jak porządnie "doczepić" fimo do naturalnych paznokci :) Muszę jak najszybciej kupić kropelkę :D Przyklejanie na mokry top coat doprowadza mnie do szału ;)

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails