23 January 2011

Chinese New Year contest - my entry (Nail Art)

Hi! This is my entry for Chinese New Year - Nail Art Contest
And here is my description for this mani:
The first thing what has appeared in my head when I though about Chinese New Year was a lot of traditional lanterns, so it’s also the first thing what I placed on my nails. On a pinkie I only wrote ’2011′. On my ring finger you can see Chinese word what means ‘a rabbit’ – because 2011 is a Rabbit Year. That’s why I made these cute rabbits on my middle finger – please, consider: I coloured them with a tiny brush! And on my index finger is a dragon – another characteristic symbol of Chinese celebrating.
If you like it, please, vote for me :)
You only have to leave a comment with your two choices here.
Thanks for advance :)
~~~~~~~~~~~~~~
Hej, oto moje zgłoszenie do konkursu z okazji Chińskiego Nowego Roku.
A tu opis tego manicure'u:
Pierwsza rzecz, jaka pojawiła mi się w głowie, kiedy pomyślałam o chińskim Nowym Roku, to mnóstwo tradycyjnych latarni, jest to też więc pierwszy motyw, jaki umieściłam na paznokciach. Na małym palcu napisałam tylko "2011". Na serdecznym znajduje się chiński symbol oznaczający "Królik" - bo rok 2011 to właśnie rok królila. Oto dlaczego zrobiłam te słodkie białe króliczki na środkowym palcu - zwróćcie proszę uwagę, że kolorowałam je sama maciupkim pędzelkiem! Na palcu wskazującym zaś jest smok - kolejny charakterystyczny element chińskiego świętowania.
Jeśli Wam się podoba, proszę, zagłosujcie na mnie :)
Wystarczy zostawić komentarz z dwoma typami tutaj.
Dzięki z góry :)

14 comments:

  1. I love it!!! Good luck in the contest ;-)

    ReplyDelete
  2. Super !!! Jak zrobiłaś tego boskiego smoczka ??

    ReplyDelete
  3. Its amazing.
    This rabbits or sth like that, how do u make it?

    Visit me if u want:
    lady-flower123.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Amazing! I love the amount of detail you put into it.

    ReplyDelete
  5. Dziękuję wszystkim za miłe słowa :)
    Thank you for your nice words! :)
    Carmen, mam stempelek z wężem, dorobiłam nóżki i detale głowy ;)
    Lady_flower123, Konad stamp and a big ration of patience - I coloured them myself with a tiny brush.

    ReplyDelete
  6. Dobre, muszę zainwestować w taką płytkę :D

    ReplyDelete
  7. Właściwie to i króliki i wąż są z płytek Chez Delaney..

    ReplyDelete
  8. Muito linda sua nail art... amei!!!!


    bjus.
    http://useihoje.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. cudne! ale chyba bardzo pracochłonne..

    ReplyDelete
  10. So cute! I love it! These little bunnies, and the dragon look simply amazing. Kudos to you. ;D

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails