12 January 2011

BB Couture - Moon over Manhattan

 I already know what will be on my top10 of 2011 ;) This polish is just gorgeous! Really, I didn't know that when I ordered it - I've seen some swatches, but they didn't show all its beauty. Mine doesn't too. It's a quite light dirty blue shade with a great silver (or lighter blue?) glass-flecked finish - click and enlarge the second photo! I just love it! The truest shade is caught on the second photo. What is an another huge adventage - it's one-coater. A brush is long so polish flows and it's easy to cover all nail with no mistakes by 2-3 moves ;) It's not bubbling, streaking, anything - for me it's just perfect. And its name is sooo pretty :D (Do you watch Gossip Girl? ;)) The two first photos are taken in the daylight, the third indoor, with a flash.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Już wiem, jaki będzie jeden z lakierów na mojej top10 z 2011 r. ;) Ten lakier jest po prostu niesamowity! Naprawdę, nie wiedziałam tego, kiedy go zamawiałam, owszem, widziałam swatche, ale nie pokazywały do końca jego piękna. Moje też nie pokazują, bo tego nie da się oddać tak o... To dość jasny przybrudzony niebieski ze świetnym wykończeniem typu glass-flecked (jakby maleńkie odłamki szkła zatopione w lakierze) - powiększcie sobie środkowe zdjęcie, by zobaczyć ten efekt. Po prostu go pokochałam! Odcień najlepiej ujęty jest na drugim zdjęciu. Co jest kolejną wielką zaletą - to jednowarstwowiec. Długi pędzelek sprawia, że lakier szybko spływa i 2-3 ruchami można spokojnie pomalować pazurka bez żadnych błędów. Nie bąbluje, nie smuży, nic - jest po prostu idealny dla mnie. I jego nazwa strasznie mi się podoba :D (Oglądacie Gossip Girl? ;)) Dwa pierwsze zdjęcia są zrobione w świetle dziennym, a trzecie w pomieszczeniu, z flashem.

This product was sent to me for review.

18 comments:

  1. nawet mojemu Tż-towi siedzącemu obok się podoba :) nie wspominając już o mnie :P

    ReplyDelete
  2. @zakupoholiczkaaa Ooo, coś w nim musi być, bo mój też wyjątkowo zwrócił uwagę na kolor bez podsuwania mu pazurów przed oczy i bez komendy "Chwal!" :D

    ReplyDelete
  3. fajowy, ale mój bebuś lepszy :P ;-)

    super fotki :>

    ReplyDelete
  4. Mi tak podoba się bardziej Moon niż Impact ;p Impact też ma glass?

    ReplyDelete
  5. Hej ile czekałaś na paczuszkę z Born Pretty Store? Tak mniej więcej?

    Bo nie wiem czy powinnam się zacząć już martwić o swoja czy czekać spokojnie:)

    ReplyDelete
  6. Śliczny a tak w ogóle dzięki za pomoc z essence metallics wyhaczyłam 2 ostatnie Steel Me.

    ReplyDelete
  7. I just got this polish and I love it too!

    ReplyDelete
  8. @kleopatre Ok. 2,5 tygodnia, jeśli dobrze pamiętam :) Korzystałaś może z mojego kodu? :D

    ReplyDelete
  9. @Carmen10210 Cieszę się, że się udało :D Ja teraz czaję się na tą berlińską limitkę, ale na razie jej nie ma :(

    ReplyDelete
  10. To kicha a dasz znać na wizażu jak będzie ??

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  12. Aha, no to powinna przyjsc na dniach:) Dzięki za odpowiedż.

    A z kodu nie skorzystalam, bo dopiero niedano zauwazylam że masz go na blogu i można skorzytsać :( ale może jeszcze cos kiedyś zamówię, bo tanio mają:)

    ReplyDelete
  13. Mmm! Prześliczny niebieski lakier z drobinkami! Podoba mi się!

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails