13 March 2011

Joko Find Your Color - 126 Blueberry Chic

No idea why it's called Blueberry Chic. I have never seen any blueberries in this shade. Colour is something between red and brown, with some purple undertones, but they are visible only in the natural light. Application is strange - easy as a dream, but it's streaky. I have two coats on my nails, cause I know that the third one wouldn't change anything. And actually, I don't like this polish, though I wanted to use it. It looks like the butcher's fingers..
~~~~~~~~~~~~~~~~
Nie mam pojęcia, czemu ten lakier tak się nazywa. Nigdy nie widziałam jagód w podobnym kolorze. Odcień lakiery to coś pomiędzy brązem a czerwienią, z lekkimi fioletowymi domieszkami, widocznymi jednak tylko w naturalnym świetle. Aplikacja jest dość dziwna - niby łatwa i przyjemna jak marzenie, ale smuży... Mam na paznokciach dwie warstwy, bo wiem, że trzecia nic by nie zmieniła. I właściwie muszę powiedzieć, że nie podoba mi się ten lakier, choć byłam go ciekawa. Daje efekt palców rzeźnika...

This product was sent to me for review. 

6 comments:

  1. Na zdjęciach wygląda jak kolorek jaki ja wprost uwielbiam.

    ReplyDelete
  2. Więc bądź na bieżąco z tym blogiem, bo niedługo robię blogową wyprzedaż ;)

    ReplyDelete
  3. Mam podobne odczucia. Byłoby miło, gdyby faktycznie miał w sobie coś z jagód...

    ReplyDelete
  4. Miałam na niego ochotę, ale jak widzę dzięki Tobie mogę sobie oszczędzić wydatku. Też spodziewałam się ciut innego odcienia. W buteleczce może nie wyglądał jagodowo (też mnie zdziwiła nazwa), ale jednak bardziej fioletowo niż bordowo. Ten kolorek co prawda zły nie jest, bo osobiście takowe lubię, no ale mam podobne.

    ReplyDelete
  5. Dokładnie, w buteleczce kojarzył mi się z jakimś sorbetem jagodowym, ale na paznokciach taka kupka...

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails