19 March 2011

Sinful Colors - Irish Green

 I've used this shade a few days ago, it was my base for St. Patrick's Day manicure. Well, cause it's Irish Green ;) This colour is really great - a little neon, very energetic! Perfect for summer! And it's jelly. I don't like jellies, but I can stand this one ^^ Application is OK - I had to use 3 coats, but 2 would be enough - I hoped I can cover my tips, but nooot, after all it's jelly ;) In real these tips aren't so visible... The rightest shade is caught on the two first photos, in the daylight. The third one is taken under the lamp. Do you like colours like this one? And what polish is the best for you to celebrate St. Patty's Day? :)
~~~~~~~~~~~~~~
Użyłam tego kolorku kilka dni temu, jako bazy do mojego manicure'u na konkurs z okazji Dnia Św. Patryka. Cóż, w końcu to Irish Green - irlandzka zieleń :) Ten kolor jest naprawdę świetny - nieco neonowy, bardzo energetyczny! Idealny na lato. No i jest to żelka. Nie lubię lakierowych żelek, ale tę mogę znieść, jako jedną z nielicznych ^^ Aplikacja jest OK - musiałam dać 3 warstwy, ale dwie by wystarczyły - miałam nadzieję, że uda mi się pokryć też końcówki, ale przecież to żelka ;) W rzeczywistości te końcówki nie są aż tak widoczne. Najlepszy odcień jest uchwycony na dwóch pierwszych zdjęciach, w świetle dziennym. Trzecie jest cykane pod lampką. Lubicie takie kolorki jak ten? I jaki lakier jest wg Was najodpowiedniejszy dla uczczenia dnia Św. Patryka? :)

10 comments:

  1. podoba mi się ten kolorek :) i sądzę, że jest odpowiedni na to święto :)

    ReplyDelete
  2. Przez Ciebie i dzięki Tobie kupiłam dwa lakiery z China Glaze (promocja ;P) Będę miała okazję wypróbować, dyszka (z przesyłką) za 18,5ml...! Ludu!

    ReplyDelete
  3. A gdzie kupiłaś, jeśli można wiedzieć? :D

    ReplyDelete
  4. idealny!!!! zakochałam się i go pragnę... podobny jest Simple Beauty Mini nr 284

    ReplyDelete
  5. Śliczny jest, przyznaję :) Ostatnio namnożyło mi się Sinfulowych zieleni, ale ta jest najładniejsza :)

    ReplyDelete
  6. @Orlica No jak gdzie? :D Tu - http://alphanailstylist.pl/ :D

    ReplyDelete
  7. Haha, cieszę się więc, że moje odkrycie tego sklepu komuś też się przydało :D A co wybrałaś? :)

    ReplyDelete
  8. @Orlica I Wanna Lei Ya i Beauty & The Beach *~*

    ReplyDelete
  9. @Orlica W Toruniu niestety nie, choć mam zamiar odwiedzić miasto i bez konwentu ;)

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails