21 October 2010

Poker Queen (Nail Art)

OK, I know it's not the most beautiful nail art I made ;) I had no idea what to do on this polish, so I used one of my whole-nail designs - I though it will looks better... I love these symbols on a plate, but not on nails or maybe just not on this colour (red) / in this colour (silver). The base is here of course the polish from my previous post - Oriflame - Passion Red, what I stamped with Essence Eclipse TE - 04 Hide, Bella, hide and the Bundle Monster plate No. BM19. How do you like it?
~~~~~~~~~~
OK, wiem, że to nie jest najpiękniejszy z moich manicure'ów... ;) Nie miałam żadnego pomysłu, co by tu zrobić na tym lakierze, więc użyłam po prostu jednego z moich całopaznokciowych wzorków - myślałam, że będzie wyglądał lepiej... Bardzo podobają mi się te symbole na płytce, ale na pazurach już nie. Albo po prostu na tej czerwieni, w tym srebrze. Baza to oczywiście Oriflame - Passion Red, a wzorek zrobiłam z Essence Eclipse TE - 04 Hide, Bella, hide i płytką Bundle Monster nr BM19. Jak się podoba?

24 comments:

  1. nie podoba mi się że te wzorki takie nakiciane i kolor ich też nie. gdyby były czarne i gdyby było ich znacznie mniej wyglądałoby to świetnie!

    ReplyDelete
  2. @tututu samolot! Właśnie najpierw spróbowałam zrobić je czarne, ale na tym lakierze w ogóle ich widać nie było :< Zepsuło mi to koncepcję, ale lepszej nie miałam :P

    ReplyDelete
  3. Hmm, szczerze mówiąc- nie podoba mi się ;) za dużo tych wzorkow, wyglądają na trochę rozmazane. Ma się wrażenie, jakby coś Ci się na paznokcie wysypalo ;)
    podoba mi się kolor bazy :))
    pozdrawiam :**

    ReplyDelete
  4. Widzę, że odnosimy podobne wrażenie :D
    Na płytce prezentował się ten wzorek zupełnie inaczej -.-' Szkoda, że nie wyszedł jak trzeba, w czerni prezentowałby się o niebo lepiej, ale już nie na tym lakierze -.-

    ReplyDelete
  5. VC GOSTA DE NAIL ART?ENTÃO VEM VISITAR MEU BLOG: http://lenecriatividades2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. @Orlica

    orlinko a fioletowe?

    ReplyDelete
  7. Jako wzorek? Też nie byłoby widać :/
    Ewentualnie biel by lepiej wyglądała, ale moja wzorkowa biel strasznie zgęstniała i się sucz do niczego nie nadaje ;)

    ReplyDelete
  8. @Orlica

    to ja nie wiem. ja się na paznokciach nie znam. tylko na kolorach z kwestii fachu,nie :D

    ja bym ten kolor widziała z hm , miałaś taką koronkową wzorkownicę..ale tez wzorek nie może być srebrny

    ReplyDelete
  9. ooo, albo złoto - ale złota też nie mam ^^'

    Kurde, albo na blogu jest stypa na całego, albo nagle wszyscy coś piszą, co jest? XD

    ReplyDelete
  10. @Orlica to chyba delikatna sugestia , że spamuję no nie :D

    ReplyDelete
  11. Nie, lubię spam :D
    Po prostu ostatnio ogólnie mało komentarzy miewam, a tu widzę, że niecałą godzinę po publikacji już kilka osób się wypowiedziało ;)

    ReplyDelete
  12. Myślę, że fajniej by to wyglądało, gdyby baza była klasycznie czerwona a wzorki czarne:)

    ReplyDelete
  13. no niestety nie wyglada to najlepiej, ale tez nie ma tragedii..
    jakby wzorki byly niedokladnie odcisniete..?
    poza tym, wydaje mi sie ze kolory sa nieodpowiednie..
    może bazowym lakierem powinien byc jakis krem.. cos bez drobinek..

    ReplyDelete
  14. Mnie by się to widziało na białej bazie z czarnymi wzorkami (albo czarno-czerwonymi, wtedy to już karciany wzorek :D).

    ReplyDelete
  15. Macie oczywiście rację ;)
    @Paulina, to jest krem :)

    ReplyDelete
  16. ah ohhh oh ohhhh ooooohhhhh ohhhhhhh ohh ohh ohh

    ReplyDelete
  17. ja bym po prostu dała jasne mleczny lakier i na to wzorki z tej płytki ale w kolorach czerwono -czarnych jak typowe znaczki kart :D
    Tobie wyszło to bardzo ciekawe, jednak ta cieman czerwień dziwnie wygląda z połyskującym srebrnym zimnym kolorem :D na pewno się rzuca w oczy! :D

    ReplyDelete
  18. Shpilciu, z tym mlecznym dobry pomysł, ale coś musiałam na ten bazowy wymyślić akurat ;)

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails