22 October 2010

OPI - Off with her red

  I already have my new camera and I'm still testing it so these photos aren't perfect, but I think they are much better that all the others on my blog ;) I have bought Olympus SP 350, used, but looks and works like a perfectly new, and I've found really good offer. I love it! Well, today I want to present you my first OPI polish. Now I know why this brand is so popular! It's so weird fact for me - normally, I don't like red on nails. But this is the next red polish what I really like! This color is a bright, pure red, for me similar to Avon Nailwear - Real Red. Consistency is great, application - so comfortable! Two coats are enough to cover all the nail. Polish doesn't make any problems, looks on the nail very smooth and shiny (but on the photos I've got a top coat too).
 ~~~~~~~~~~
Mam już nowy aparat i nadal się go uczę, więc te fotki nie są idealne, ale myślę, że i tak są duuużo lepsze od wcześniejszych zdjęć na moim blogu. ;) Kupiłam Olympusa SP 350, używanego, ale działającego i wyglądającego jak świeżutka nówka, no i udało mi się znaleźć go w okazyjnej cenie. Już go kocham! Cóż, a na dzisiaj mam dla was mój pierwszy lakier OPI. Teraz wiem, czemu ta marka jest taka popularna! To dziwny fakt jak dla mnie - normalnie nie lubię czerwieni na paznokciach, a ta jest już kolejną, która mi się podoba. Ten kolor to jasna, czysta czerwień, wg mnie podobna do Avon Nailwear - Real Red. Konsystencja jest świetna, a aplikacja baaardzo wygodna. Dwie warstwy wystarczają do pokrycia paznokcia. Lakier nie robi żadnych problemów, pazurki wyglądają gładko i lśniąco (choć ja na zdjęciach mam też warstwę top coata).

12 comments:

  1. ładna czerwień,
    ja tam lubię czerwienie :)

    ReplyDelete
  2. czyżby to podkład pod czarne karciane wzorki?

    ReplyDelete
  3. co wy z tymi czarnymi karcianymi wzorkami ;D

    ReplyDelete
  4. aa skusiłaś się na opiacza :D zapewne nie ostatni ;> podoba mi się kolorek, śliczne masz te pazurki!

    ReplyDelete
  5. hehe, po prostu widziałam w poprzednim poscie jak dziewczyny radzily zrobic czarne na czerwonym i sie zastanawiam czy Orlica zamierza skorzystac z rad :)

    ReplyDelete
  6. ładna czerwień, osobiście wolę właśnie taką jaśniejszą :)

    ReplyDelete
  7. Taką czerwień to Ja lubię ^_^

    ReplyDelete
  8. @Paulina Nie, na ten lakier mam lepszy pomysł ;) A te karciane mi zbrzydły po ostatnim eksperymencie :D

    ReplyDelete
  9. @Shpilka Na razie mam 2, a myślę, że będzie więcej ;)

    ReplyDelete
  10. Pfff, u mnie się od jednego zaczęło :D

    ReplyDelete
  11. ja nie mam żadnego i narazie nie planuję :) może kiedyś się skuszę, drogie są jak na moją kieszeń :]

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails