02 October 2010

Miss Sporty - Clubbing Colours - 320

 It's the next polish from my UK gifts from my friend. :) This colour is beautiful! So juicy! And I have a funny story about it ;) When my friend and me met each other after her return to Poland, she had it on her nails and I was admiring them... A few minutes later I have found exactly this polish in a gift wrap from her :) It was really nice surprice ;) How can I describe this colour? Well, it's a full of life cobalt blue for me ;) I have only 2 coats on my nails, but maybe one would be enough... It's quite thick, dries really quickly, doesn't create any streaks, bubbles or gaps. Stays on nails about 3 days.
~~~~~~~~~~~~
To kolejny lakier z prezentów z UK od znajomej. :) Ten kolor jest przepiękny! I taaaki soczysty! Śmieszna sytuacja się wywiązała z jego udziałem. Kiedy znajoma wróciła do Polski i się spotkałyśmy, zachwycałam się kolorem jej paznokci. Chwilę później, dokładnie ten sam lakier znalazłam w paczuszce od niej :) To była naprawdę miła niespodzianka ;) Jak mogę opisać ten kolor? Cóż, to pełen życia kobaltowy błękit, jak dla mnie ;) Mam na paznokciach dwie warstwy, ale możliwe, że wystarczyłaby i jedna. Lakier jest dość gęsty, schnie bardzo szybko, nie tworząc żadnych smug, pęcherzyków przy prześwitów. Utrzymuje się na paznokciach około 3 dni.

14 comments:

  1. One bad thing is that this polish will be very thick soon :/

    ReplyDelete
  2. @sabbatha So it will be great for konading ;)

    ReplyDelete
  3. mam identyczny i jest świetny ;D

    ReplyDelete
  4. mam go od miesiąca i jest troszeczke tylko jakby bardziej gęsty, ale póki co nie mam problemów z malowaniem. Zobacze co sie stanie później heh

    ReplyDelete
  5. A próbowałaś nim wzorkować?

    ReplyDelete
  6. nie, nie próbowałam, a właśnie nie wiem czy sie będzie nadawać, czy też muszą być to specjalne lakiery raczej?

    ReplyDelete
  7. Powinny być po prostu gęste i napigmentowane ;)

    ReplyDelete
  8. O.o! Mój ukochany lakier! Po prostu ten odcień powala mnie na kolana!

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam ten lakier :D Sama posiadam i dość często używam :D

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails