15 October 2010

Ada's anchors ;) (Nail Art)

A few days ago my friend saw my nail art with the anchors and flipped over it - cause her last name means "an anchor" in Polish ;) So the next day I took all my stamping stuff and during our free time on university I made this manicure for her. She chose the plates and here they are! She had her nails already paited with Miss Sporty - 360. We decorated them with two plates: Bundle Monster No. BM08 and GCOCL No. C01, and Rimmel LycraPro - 400 Blue Vogue polish.  It was sooo nice for me - after every single stamp, she was as pleased as Punch :D Now she has her family crest of her nails ;)
~~~~~~~~~~
Kilka dni temu koleżanka z grupy zobaczyła jeden z moich poprzednich manicure'ów, ten z kotwicą, i oszalała na jego punkcie - pewnie dlatego, że Kotwica to jej nazwisko ;) Następnego dnia wzięłam więc cały swój stemplowy arsenał i podczas okienka w zajęciach zrobiłam jej pazurki. Wybrała płytki i oto efekt :) Miała paznokcie pomalowane już swoim lakierem, Miss Sporty - 360. Ozdobiłyśmy je z użyciem dwóch płytek - Bundle Monster nr BM08 i GCOCL nr C01, oraz lakieru Rimmel LycraPro - 400 Blue Vogue. Przyznam, że to było strrrasznie wesołe, bo po każdym stempelku, Ada chwilkę musiała się nacieszyć jak dziecko, zanim mogłam jej robić kolejny :D Można powiedzieć, że teraz ma herb rodowy na pazurkach ;)

20 comments:

  1. How nice of you to do that for her. :)

    ReplyDelete
  2. awww looks great!!!!

    ReplyDelete
  3. ładnie,

    taka kotwica też jest na płytce essence gdyby ktoś ją chciał :)

    ReplyDelete
  4. To popularny motyw, myślę, że w każdej niekonadowej gamie płytek by się znalazł :) W GCOCL też mam podobną :)

    ReplyDelete
  5. very nice!
    I love the base color :)

    ReplyDelete
  6. jakbym chodziła z Tobą na zajęcia, to pewnie też angażowałabym Cie w robienie sobie pazurków między wykładami albo podczas nudnych jakiś hehe xD
    A tak na poważnie już, to fajnie wyszły paznokcie (jak zwykle ;) )
    Wierze, że koleżanka zachwycona :)

    ReplyDelete
  7. Miko, to zapraszam do Torunia :D

    ReplyDelete
  8. so cute, did people look at you weird for painting her nails on campus?

    ReplyDelete
  9. @AggiePigeon Not too much :D We've found some free corner for this purpose ;)

    ReplyDelete
  10. Orlica, do Torunia to mam ja daleeeeeko :(
    Szkoda, najwyżej to ja poszukam jakiejś/jakiegoś xD do wykorzystania na pomalowanie paznocki, akurat jutro mam zajęcia we Wrocku, więc jakby co to biorę pare lakierów ze sobą, może sie przydadzą ;)

    ReplyDelete
  11. Ach, zapomniałam dodać, że czekam na jakiś nowy tutorial, masz już może jakiś pomysł ??

    ReplyDelete
  12. Pomysł na jakieś oryginalne metody zdobienia na razie nie mam, mogłabym co najwyżej pokazać krok po kroku jakiś konkretny manicure, np. syrenkowy, może pamiętasz...
    Co myślisz?

    ReplyDelete
  13. hm... taki step by step też mógłby być

    ReplyDelete
  14. Chyba, że masz lepszy pomysł ;) :>

    ReplyDelete
  15. tak mi się przypomniało, że widziałam kiedyś u mojej koleżanki wzorek a'la pajęcza sieć, mówiła, że robiła to za pomocą cienkiego pędzelka do zdobień koloru białego, malowała paznokieć jednolitym lakierem, później póki lakier nie wysechł robiła chyba ze 3 skośne kreski tak bardziej z boku pazurka a nastepnie przeciągała igłą łącząc je ze sobą i robił sie wtedy taki wzorek. Nie wiem czy dobrze wytłumaczyłam, ale może podsunie Ci to jakiś pomysł ;D

    ReplyDelete
  16. http://www.facebook.com/#!/photo.php?pid=1281044&o=all&op=1&view=all&subj=118289031531592&id=1614877666 Coś takiego robiłam dawno temu używając samego lakieru do zdobień, nie do końca rozumiem, gdzie ta koleżanka użyła igły ;)

    ReplyDelete
  17. o, no coś podobnego, tylko że ona miała ten wzorek nie na całym paznokciu a z boku, i jej wzorek znaczy te nici pajęczyny się jakby zlewały ze sobą, no nie wiem jak mam to ująć heh ;) i ogółem fajnie to wyglądało. Ale jak już było, to może, tak się zastanawiam, jakiś tutek jak ozdobić paznokcie bez wykorzystania gotowych wzorków z płytek, tylko może np. używając cekiny, trawke, folie itp. itd ;D Nie wiem, ale chyba nie za bardzo preferujesz takie zdobienia :) Albo jak zrobić może jakiś inny wzorek za pomocą lakierów do zdobień??
    Myśl Dominika ;)! Ty tu jesteś specjalistką od paznokci i robienia z nich cudów xD

    ReplyDelete
  18. Coś pokombinuję, choć raczej bez doczepianych świecidełek ;)

    ReplyDelete
  19. Zapytam tylko... Gdzie Kotwica zaKotwiczyła te paznokcie? xD

    Osobiście, mi bardziej podobałyby się na mniej różowym tle...

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails