27 October 2010

Halloween nails - first trial (Nail Art) + birdspiders' photos

I have to make some Halloween manicure, of course :) I love spiders ;) Well, I even have two birdspiders, as the pets - I had much more, but I had to hand them over because of my younger brother - they were too dangerous for a kid like him - he's almost 4 :) Below, you can see my beauties ;) As for manicure - base is Essie - Capri, I used two polishes and Bundle Monster plates - spiderweb (BM13) is Essence Eclipse TE - 04 Hide, Bella, hide, chains (BM12) and spider (BM13) is My Secret - 121.
~~~~~~~~~~
Oczywiście i ja musiałam zrobić Halloweenowe pazury! Kocham pająki. Sama mam dwa ptaszniki - miałam ich znacznie więcej, ale musiałam je wydać ze względu na młodszego brata - były zbyt niebezpieczne dla dzieciaka jak on - ma prawie 4 lata. Poniżej, możecie zobaczyć fotki moich śliczności ;) Co do manicure'u - baza to Essie - Capri, użyłam dwóch lakierów i płytek Bundle Monster - pajęczyna (BM13) to Essence Eclipse TE - 04 Hide, Bella, hide, łańcuchy (BM12) i pająk (BM13) to My Secret - 121.





15 comments:

  1. Eeeeek I am really scared of spiders but your manicure is amazing ^_^

    ReplyDelete
  2. @Cel A few years ago I had an arachnophobia, that's why I bought my first spider... It was really hard in the beginning, but now I love them all, they're so fascinating!

    ReplyDelete
  3. lol yay! spiders (runs).
    Great job with the stamping, looks so pretty!

    ReplyDelete
  4. Wow, no te pazurki Ci wyszło PRZEBOSKO!!!!!!!!!! Ja się w nich zakochałam <3

    ReplyDelete
  5. @Arie, thanks! :)
    @Shpilka, dziękuję! Ich wada to to, że pajęczyny widać tylko pod pewnym kątem, ale w sumie pajęczyna ma to do siebie, prawda? :D

    ReplyDelete
  6. halloweenowy manicure wyszedł ci super :) ale pająków to ja się panicznie boję

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. dołączam sie do pochlebstw, że świetne te pazurki, jak również do tych co dostają palpitacji serca na widok pająka. Straszna byłaby dla mnie świadomość, że nieopodal w terrarium jest sobie kilka takich ptaszników a jeszcze gorsza, jakby któregoś dnia jednego brakowało :D

    Naprawdę podziwiam, że lubisz albo wręcz kochasz te stworzonka ;)

    ReplyDelete
  9. piękny mani:) wytłumacz mi jednak, na czym polega przyjemność posiadania ptaszników? ani to pogłaskać, ani się z tym pobawić...;D

    ReplyDelete
  10. Dziękuję za komentarze :)
    A do reakcji na moje słodycze jestem przyzwyczajona ;) Na chwilę obecną mam dwie samiczki - Chromkę, czyli niebieskonogą piękność z ostatniego zdjęcia, i Tygryska - pasiastą piękność z pierwszego :)

    ReplyDelete
  11. Paznokietki moim zdaniem zbyt czerwone, ale "wystawa" pajączków poprawia efekt! ;)

    ReplyDelete
  12. Mi się efekt mega podoba!!
    A jeden z pajączków to tygrysi? Ogólnie bardzo boję się pająków, tzn nie że nie ugryzą czy coś, tylko mnie paraliżuje na ich widok. Ale ptaszniki (zwłaszcza te co Ty masz) nawet mi się bardzo podobają :D

    ReplyDelete
  13. Tak, pierwszy to tygrysi, czyli Tygrysek :D

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails