20 October 2010

Oriflame - Passion Red

  For a looong time I was looking for colour like this - dark bloody red. And now I found! In the shadow it looks almost like a black! Colour is really great! My first impression about that polish was "Ooow, what a short brush... :(", but it's not so bad - yes, it's short, but it's not a problem. You can paint your nails with it in comfort. Two coats are enough to cover all nail, it dries quite fast, but don't be too trustful - I went to sleep about one hour after painting my nails and now my bedding is printed in polish... Apart from this fact, I can see the only one more disadventage - it's "shortlasting" - I've found first tiny chips only one day after painting. But still I love this polish - oooh, I would kill for this colour ;)
~~~~~~~~~~
 Od baaardzo dawna szukałam takiego koloru - ciemnej, krwistej czerwieni. I teraz znalazłam! W cieniu wygląda niemal na czerń. Kolor jest genialny! Pierwsze moje wrażenie o tym lakierze to "Ooojć, ale krótki pędzelek... :(", ale nie jest tak źle - owszem, jest krótki, ale to nie problem, można wygodnie pomalować nim pazurki. Dwie warstwy wystarczą do pełnego pokrycia paznokcia, schnie dość szybko, ale nie bądźcie zbyt ufne - położyłam się spać jakąś godzinę po pomalowaniu paznokci i teraz mam pościel odbitą w lakierze... Poza tym faktem, widzę jeszcze tylko jedną wadę - jest nietrwały - już następnego dnia po malowaniu znalazłam pierwsze maleńkie odpryski. Ale nadal kocham ten lakier - oooj, mogłabym zabić dla tego koloru ;)

5 comments:

  1. ee...ten mi sie nie podoba, nie przemawia do mnie ;)

    ReplyDelete
  2. too bad it is already chipped, it is a really pretty bloody red!

    ReplyDelete
  3. ooo, ladny, musze kiedys sprawdzic te lakiery od Ori

    ReplyDelete
  4. @Iwetto Wiadomo, nie wszystkim podoba się to samo, inaczej byłoby nudno :D

    ReplyDelete
  5. @Anonymous To pierwszy, jakiego używałam i w gruncie rzeczy jestem na tak. Mam jeszcze dwa do rozdziewiczenia :D

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails