05 October 2010

Avon Nailwear Pro - Peppermint Leaf

 I was a long time ago, when I have used Avon's polishes last time. But now I immediately fell in love when I saw it... It's a beautiful shade between mint and regular green, with a creamy consistency. One layer is enough to cover your nails, I have two, of course ;) It's quite thick and doesn't create any streeks, bubbles, gaps. The application is really comfortable. It keeps on nails about 3 days.
I'm sorry for this post's delay and lenght, but I'm exhausted because of my studies and jobs... At home I'm just a guest at night, so I believe you will understand ;)
~~~~~~~~~~~~~
To było daaawno temu, kiedy ostatnio używałam jakichś lakierów z Avonu. Ale teraz... zakochałam się, jak tylko go zobaczyłam. To piękny odcień pomiędzy miętą a zwykłą zielenią, o kremowej konsystencji. Jedna warstwa wystarcza, by pokryć paznokieć, ale ja oczywiście mam dwie ;) Lakier jest całkiem gęsty i nie tworzy żadnych smug, pęcherzyków czy prześwitów. Krótko mówiąc, aplikacja jest zaskakująco wygodna. Trzyma się na paznokciach około 3 dni.
Wybaczcie opóźnienie w notce i jej długość, ale padam na twarz, a w domu jestem tylko na noc, więc proszę o zrozumienie ;)

9 comments:

  1. Zaskakująco nieźle, kiedy pomalowałam drugą łapkę, pierwsza była już sucha.

    ReplyDelete
  2. nie, nie kupuję lakierów bo się nimi zasypię "{

    ReplyDelete
  3. http://vexgirl.blogspot.com/2010/10/sunshine-award.html

    :)

    ReplyDelete
  4. Vexgirl, dziękuję bardzo :) :*

    ReplyDelete
  5. Faktycznie, kolorek śliczny ;)

    ReplyDelete
  6. Very pretty! I've never used Avon polishes, but I've heard quite a few good things about them.

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails