28 October 2010

Swap with Carolina - thank you!

Some time ago Carolina from Colores de Carol and me decided to make a swap. And today my package arrived! I'm in shock, how many wonderful goodies she has sent to me! I love all this stuff, really, can't find the right words! (Sorry for bad photos, I'm still learning how to use my new camera ;)) The list is below.
~~~~~~~~
Jakiś czas temu Carolina z Colores de Carol i ja umówiłyśmy się na wymianę, a dziś moja paczuszka dotarła! Jestem w szoku, ile cudownych rzeczy Carolina mi wysłała! (Wybaczcie kiepskie zdjęcia, ale nadal uczę się używać nowego aparatu... ;)). Oto, co dostałam:
  • Sinful Colors Secret Admirer
  • Sinful Colors Happy Ending
  • Sinful Colors San Francisco 
  • Sinful Colors Daddy's Girl
  • Sinful Colors I love you
  • Sinful Colors Scandal
  • Sinful Colors Mint Apple
  • China Glaze Sexy in the City
  • China Glaze Spontaneous
  • China Glaze Light as Air
  • China Glaze Grape Pop
  • Wet&Wild Caribbean Frost
  • Wet&Wild Bijou Blue
  • Wet&Wild Blazed
  • Wet&Wild Hallucinate
  • Sally Hansen Blue it
  • Sally Hansen Hot Magenta
  • Pure Ice Strapless
  • Nina Pro Bossa Nova

14 comments:

  1. och, jakie wspaniałe! a te z china glaze sama planowałam zakupić, choć troche one drogie ;) A i widzę, że przybyło Ci także sinful colors! ach! Zazdroszczę i to bardzo xD!
    Czekam na prezentację na paznokciach :)

    ReplyDelete
  2. Miko, obawiam się, że nie tak szybko, bo mam trochę innych do osłoczowania :( Ale sama MUSZĘ je wypróbować szybko ;)

    ReplyDelete
  3. BTW, jest kilka opcji na tutka...
    - zmywanie brokatu [popularne dość]
    - płomienie na paznokciach [niewypróbowane, ale pomysł mam ;))
    - odbicia lustrzane wzorków
    - watermarbling
    Hmm? ;)

    ReplyDelete
  4. ja proponuje te plomienie i może watermarbling ? ;)

    ReplyDelete
  5. Postaram się dać coś w najbliższym czasie :D

    ReplyDelete
  6. mmm great swap!! hope to see the swatches soon :)

    ReplyDelete
  7. Great swap! Carolina is the best! :)

    ReplyDelete
  8. @Ivana I definitelly agree! She's a swap mistress!

    ReplyDelete
  9. ooo jak Cię odarowano :D:D fajowo :]

    ReplyDelete
  10. Zazdrość :)
    Zapraszam po bazę smashbox na
    http://sprawdzanka.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails