02 July 2010

Essence Multi Dimension - 58 The one and only

Tym razem kolorek, za którym dłuuugo się uganiałam po sklepach, aż w końcu znalazłam w Naturze, w szafie Essence. Odcień to 58 The one and only, na szczęście dostępny w stałej ofercie sklepu. Mało to profesjonalne, ale ten kolor to dla mnie kolor Milki - lepiej nie da się go opisać ;) To dokładnie ten sam fiolet, jak na opakowaniach czekolady. Na zdjęciach bardzo trudno go uchwycić - na dwóch pierwszych, w świetle dziennym, wyszedł niebieskawy, a na trzecim, w sztucznym świetle, zbyt różowy, choć chyba już tej wersji bliżej do oryginału. Kojarzy mi się też z kwiatami bzu, ale jednak... krótko mówiąc - Milka i już. Na fotach są dwie warstwy, które całkowicie wystarczą do idealnego krycia - lakier jest dość gęsty i ma bardzo nasycony kolor. Szybko schnie, więc trzeba spieszyć się z malowaniem. Nie robi smug ani pęcherzyków powietrza, ma wygodny, dość gruby pędzelek. Sprawdziłam już też inną funkcję lakierów tej firmy - nadają się do wzorków Konad :)

11 comments:

  1. Świetny jest, uwielbiam takie kolory! Szkoda tylko, że u mnie wiecznie nie ma tych kolorów, które u Ciebie odkryje. Ale będę szukać dalej ;)

    ReplyDelete
  2. Powiedz mi, ile masz lakierów w domu? ;D

    ReplyDelete
  3. 31, w tym dwa linery do wzorków ;)

    ReplyDelete
  4. o mój boże... ;o i co, kolekcja dalej rośnie ;D uważaj żeby Ci za szybko nie powysychały! W sensie używać ich często

    ReplyDelete
  5. Na wysychanie są sposoby ;) Zresztą, jak widać po częstotliwości notek, używam wystarczająco często ^^

    ReplyDelete
  6. Poza tym... to nie tak dużo ;)

    ReplyDelete
  7. oj to ja się może nie przyznaję ile mam ;)

    ReplyDelete
  8. sabbatha, a ile? ;>
    Orilica, jakie sposoby? Oprócz 'machania' nimi od czasu do czasu?

    ReplyDelete
  9. Cudny! :)
    na 3cim zdjęciu najładniejszy efekt :)

    ReplyDelete
  10. również go mam, jest zdecydowanie warty posiadania :)
    nigdy nie pomyślałam, że to kolor milki, może dlatego że nie jadam często (prawie wcale) ale rzeczywiście można powiedzieć, że to taki kolor :)

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails