01 July 2010

Wibo Express Growth - 304

Na dziś kolejny swatch - tym razem Wibo Express Growth nr 304. Powiem szczerze - nie podoba mi się. Spodziewałam się, że ten kolor będzie bardziej wchodził w pomarańcz, a na paznokciach widać czerwień z maleńką nutką pomarańczu. Kolor kojarzy mi się z grejpfrutem albo czerwoną pomarańczą. W sztucznym świetle wydaje się niemal neonowy, ale tu z kolei ujawnia się więcej pomarańczu. Co do spraw technicznych... Ładnie, równomiernie kryje, dobrze się rozprowadza, konsystencja bardzo OK. Nie robi smug, pęcherzyków ani nic takiego. Na zdjęciach trzy warstwy, ale myślę, że dwie by spokojnie wystarczyły.

8 comments:

  1. wczoraj byłam w Rossie chcąc kupić 126 wibo (był tu on wcześniej) ale zauważyłam ten 304 i już miałam go wziąć ale patrze że jest 126 to więłam 126... Przejrzałam Cię z tym 304! Ha ;)

    ReplyDelete
  2. a mi nie ,nie lubię takich mieszanych barw..

    ReplyDelete
  3. Oni ogólnie mają duuuży wybór takich fajnych letnich kolorów, nadrabiają przeciętną jakością ;)

    ReplyDelete
  4. mam ten lakier ale ma jedną zasadniczą wadę jak dla mnie - bardzo szybko odpryskuje

    ReplyDelete
  5. Ja i tak rzadko kiedy trzymam jeden lakier na paznokciach na tyle długo, żeby zdążył odprysnąć ;)

    ReplyDelete
  6. w ogóle te lakiery Wibo zbyt trwałe nie są, a szkoda bo mają fajne kolory, ja mam właśnie na paznokciach piękną zieleń :)

    ReplyDelete
  7. a mi się numerki pomyliły chciałam kupić właśnie 304, a moim nabytkiem stal się 152 i jest trochę za pomarańczowy, a chciałam żeby bardziej wpadał w czerwień..

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails