06 July 2010

Wibo Express Growth - 67

Witam po krótkiej przerwie - spędziłam cudowny weekend z ukochanym :) Ten lakier jest już ostatni z letniej serii, którą tu przedstawiłam w formie buteleczek jakiś czas temu. Tym razem Wibo Express Growth o nr 67. Mnie podoba się bardzo, może dlatego, że ostatnio lubię takie jasne kolorki. Ten odcień to bardzo jasna, wręcz rozbielona lawenda. Myślę, że zdjęcia dobrze oddają jej kolor. Robione są w świetle dziennym, choć przy sporym zachmurzeniu, na paznokciach są trzy warstwy, choć dwie już by spokojnie wystarczyły. Zaskoczyła mnie trwałość tego lakieru - przy poprzednim manicurze trzymał się lepiej niż fiolecik z Essence. Ma odpowiednią gęstość, pierwsza warstwa może smużyć, ale kolejne już wyrównują wszystko. Ogólnie więc jestem na tak ;)

7 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. O,ten jest piękny!
    szkoda,że nigdzie go w sklepach nie widziałam...

    Przepraszam,poprzedni post usunęłam,bo nie wiem czemu google podpisuje mnie emailem a nie nickiem wizażowym..

    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  3. Możesz to zmienić w ustawieniach profilu ;)

    ReplyDelete
  4. lakier ma piękny kolor, niestety u mnie odpryskuje już po 1 dniu :(

    ReplyDelete
  5. a mi się ten bardzo podoba, a chciałam Cię zapytać Orlica czy masz w swojej kolekcji miętę, albo też taki jak mięta tylko z niebieskim odcieniem (nie wiem jak to wytłumaczyc ;p) właśnie z wibo?

    ReplyDelete
  6. domiszewskan, niestety, tylko te, co do tej pory publikowałam ;)

    ReplyDelete
  7. Hm... Sama w to nie mogę uwierzyć, ale ten kolor mi się podoba! O.o

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails