31 May 2011

Vipera Jumpy - 177 + Nail Art





OK, I know it's pretty strange mani and colour combo, but there's SOMETHING interesting in it, but I don't know what ;) Base is here Vipera Jumpy - 177, and I used Joko Virtual Fruit Cocktail - 148 Pink Grapefruit to make pink french tips and stamping design, from Bundle Monster plate No. BM208. Too strange? :>
~~~~~~~~~~~~~~~~
OK, wiem, ten mani jest dość dziwny, połączenie kolorów też, ale COŚ jest w tym interesującego - nie mam pojęcia co ;) Baza to Vipera Jumpy - 177, użyłam też Joko Virtual Fruit Cocktail - 148 Pink Grapefruit do zrobienia frenczowych końcówek i do wzorku z płytki Bundle Monster nr BM208. Zbyt dziwaczny? :>




 Many of my Polish friends are fans of this series - Vipera Jumpy. Of course, I can see some adventages of these polishes, but I'm definitely NOT a fan... Good things are: price (they are really cheap), small bottles (we can try some colour without buying a big expensive bottle...). Well, it's all for me - I don't see any more pluses. Jumpy polishes are just average for me. This one is a sandy beige, I think it looks awful on my nails. It's opaque in three coats and it's a little streaky.
~~~~~~~~~~~~~~~~
Wiele z moich znajomych uwielbia tę serię - Vipera Jumpy. Oczywiście i ja dostrzegam pewne ich zalety, ale zdecydowanie NIE jestem ich fanką... Dobre rzeczy, które mogę o nich powiedzieć to: cena - jak Wam pewnie wiadomo, zwykle kosztują one koło 3zł, i wielkość buteleczek - w sam raz na wypróbowanie na sobie jakiegoś koloru, bez konieczności kupowania dużych, drogich butli. Cóż, to by było na tyle dla mnie, jeśli chodzi o plusy. Jumpki są dla mnie po prostu przeciętniakami. Ten to piaskowy beż i obawiam się, że wygląda okropnie na moich paznokciach. Kryje przy trzech warstwach, ale jest nieco smużący.

21 comments:

  1. Witaj :)
    Moje pierwsze skojarzenie było rajstopowo-pończosznicze. :D Piaskowy beż na paznokciach ma kolor bardzo zbliżony do rajstop w wersji "no lycra". Dodatkowo, wzór blisko skojarzony z kabaretkami, dopełnił dzieła.
    Zabawny pomysł :)

    ReplyDelete
  2. To prawda, wyszły mi kabaretkowe pończochy pani spod latarni :P

    ReplyDelete
  3. i love the design and the bm plate you used
    hope you swatch another set of colours with the same design - maybe you will like it more heh

    great mani though!

    ReplyDelete
  4. I think I will - I love that fishnet design :) Thank you! :)

    ReplyDelete
  5. " wyszły mi kabaretkowe pończochy pani spod latarni" - hahaha ;D.

    No cóż jednak mi też nie podeszło te połączenie kolorów ani zdobienie. Jakoś mi tu to wszystko nie współgra ze sobą.

    ReplyDelete
  6. Trzeba będzie spróbować z innymi kolorami ;) No i muszę poćwiczyć frencza...

    ReplyDelete
  7. sam design fajny, ale ten jumpik ma akurat brzydki odcień beżu, wychodzą z niego jakieś nieładne pomarańczowe podtony

    ReplyDelete
  8. Simply, czyli co do tego się zgadzamy... Choć może on po prostu tak fatalnie na mnie wygląda.

    ReplyDelete
  9. nie połączyłabym tych dwóch kolorów ale wzór bardzo zacny :)

    ReplyDelete
  10. I loved!!! You have good taste, congratulations.

    ReplyDelete
  11. Jakoś mi te dwa kolorki nie pasują do siebie ale wzorek bardzo ciekawy
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  12. Ja jakoś nie jestem przekonana do takich beży na moich paznokciach :P

    ReplyDelete
  13. Sabb - wiem :P
    Dee - ja też nie... Wolę zwykłe beżowe beże, nie piaskowe, nie żółtawe ;)

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  15. Serdecznie dziękuję za zapraszające komentarze typu kopiuj-wklej. :]

    ReplyDelete
  16. Śliczny mani a jumpika mam i go lubię :)

    ReplyDelete
  17. Dokładnie tego, czy mówisz o Jumpy jako serii? :)

    ReplyDelete
  18. I ԁo accеpt as true ωith аll the concepts you havе pгеsеnted to your pοst.

    They arе really cοnvincing and will ԁefinitely worκ.
    Still, the posts arе ѵery short for novіcеs.
    Could you please lengthen them a bit from next time?
    Thanks fοr the poѕt.

    Нere is mу homepаge loans for bad credit
    Look at my weblog :: loans for bad credit

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails