22 May 2011

Virtual Fruit Cocktail - 146 Paradise Fizz

 Virtual has released a new summer collection called Fruit Cocktail and its names and shades are inspired by some drinks and cocktails. This one is Paradise Fizz, and I don't really know what drink it is supposed to be ;) The colour is a cornflower blue, verrry pretty for me :) It's opaque in two coats or in one if it's thick. Application - really fine. Tomorrow you will see a simple nail art on it, made freehand - I have to start doing it again, so let's start with the banal designs. ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~
 Virtual wydał nową kolekcję letnich lakierów, nazwaną Fruit Cocktail, a wszystkie nazwy i odcienie odnoszą się do drinków lub koktajli. Ten to Paradise Fizz i szczerze mówiąc, nie wiem jaki napój miał to być ;) Kolor to chabrowy niebieski, barrrdzo ładny według mnie. :) Lakier kryje przy dwóch warstwach, ewentualnie przy jednej grubszej. Aplikacja - naprawdę niezła. Jutro pokażę prosty manicure na tym lakierze, zrobiony odręcznie - trzeba zacząć znowu od banalnych wzorków ;)

18 comments:

  1. piękny kolor i rewelacyjnie długie paznokcie ! :)

    ReplyDelete
  2. Piękny jest! Dostałam z tej serii fiolet i truskawkowy, ten drugi jest cudny :))))

    ReplyDelete
  3. Kornela - no widzisz, akurat dziś je ścięłam ;) Ale dziękuję bardzo! :)
    Idalia - fiolet bardzo chciałam dostać, ale chaberek też jest super, mam jeszcze grejpfruta ;)

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładnie wygląda na paznokciach, ja jakos, niestety, zle czuje sie w niebieskich kolorach:(

    ReplyDelete
  5. Dla mnie są nr 2 po fioletach :)

    ReplyDelete
  6. Ależ piękny! naprawdę tak dobrze kryje.?nie mam lakieru z tej serii jeszcze:)

    ReplyDelete
  7. Zostałaś otagowana :) http://moody-gingers-stuff.blogspot.com/2011/05/tag-top-10-award.html

    ReplyDelete
  8. Oczuchmurność - myślę, że nawet do wzorków mógłby się nadawać ;)
    Paramore - dziękuję! :)

    ReplyDelete
  9. uwielbiam niebieskości :) ten jest śliczny :)

    ReplyDelete
  10. Ależ ty masz długie pazury! ;D Zazdroszczę. A nie przeszkadzają Ci? :)
    Kolor śliczny, Twoje paznokcie jeszcze go podkreślają!
    Pozdrawiam i życzę miłej Niedzieli ;)

    ReplyDelete
  11. Colortrend - no właśnie już zaczęły, wczoraj je drastycznie ścięłam, ale dobrze mi z krótkimi :D

    ReplyDelete
  12. zostałaś otagowana, pozdrawiam :) http://happynailsbymada.blogspot.com/2011/05/top-10-award.html

    ReplyDelete
  13. świetny niebieski kolorek, ogólnie to masz bardzo ładne paznokcie :)

    ReplyDelete
  14. Dziękuję, choć są już dużo krótsze ;) Za parę dni zobaczycie aktualniejsze fotki :)

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails