09 May 2011

My Secret Dream Girl Collection - swatches and reviews

Dream Girl is the newest limited collection from My Secret - a brand available only in Poland. It contains four scented polishes in summer shades, each costs about $2. They smell very pretty and for a few hours after painting. Application is very comfortable, but they aren't too opaque - 3 coats are necessary. Finish is very shiny. Here they are:
~~~~~~~~~~~~~~~~
Dream Girl to najnowsza kolekcja My Secret, marki dostępnej jedynie w drogeriach Natura. Kolekcja zawiera cztery pachnące lakiery w letnich kolorach, każdy kosztuje 6,49zł. Pachną bardzo ładnie i zapach ten trwa kilka godzin od pomalowania. Aplikacja jest wygodna, choć nie są super kryjące - 3 warstwy są konieczne. Wykończenie jest mocno lśniące. Oto one:

140 Lilac
 Light lilac, 3 coats (or maybe 2 thicker), smells like candies, not lilac flowers - what a pity :(
~~~~~~~~~~~~~
Jasny fiolecik, 3 warstwy (lub 2 grubsze), pachnie jak jakieś cukierki, a nie jak bez - a szkoda :(

141 Tutti Frutti
 A bit neon pink, 3 coats, smells like fruit coctail, very nice!
~~~~~~~~~~~~~~
Nieco neonowy róż, 3 warstwy, pachnie jak koktajl owocowy, bardzo ładnie!
 
142 Raspberry
 Very raspberry shade, 3 coats, smells like real raspberries, very natural :)
~~~~~~~~~~~~~~~~
Malinowy kolorek, 3 warstwy, pachnie jak prawdziwe maliny, bardzo naturalnie :)

 143 Orange
 And my fav - orange ;) 3 coats, smells like natural juicy oranges - I love it!
~~~~~~~~~~~~~~~~
I mój ulubiony - pomarańcz ;) 3 warstwy, pachnie jak soczyste pomarańcze - cudo!


Sorry for short reviews this time - I don't have too much time and I think I wrote here all I should :) Just like my average reviews, but in shortcut ;) Which one from this collection do you like the most and why? For me the prettiest shade is Lilac, but the best at all - Orange ;)
~~~~~~~~~~~~~~~
Wybaczcie krótkie recenzje tym razem - nie mam zbyt dużo czasu, a myślę, że zawarłam tu i tak wszystko, co powinnam. Tak jak w moich normalnych recenzjach, ale w dużym skrócie ;) Który lakier z tej kolekcji podoba Wam się najbardziej i dlaczego? Wg mnie najładniejszy kolor ma Lilac, ale najlepszy ogółem jest Orange ;)

24 comments:

  1. Mnie zachwyciły najbardziej 141 i 142!

    ReplyDelete
  2. Hmm, trochę różowy ten fioletowy? Czy mi się wydaje?

    ReplyDelete
  3. Troszkę tak, jak to lilac ;)

    ReplyDelete
  4. Malina górą :-) dziś ja upolowałam :-)

    ReplyDelete
  5. i like lilac and tutti frutti :)

    ReplyDelete
  6. Scented polish?! Hmmmm, sounds great!! I love all colours, but lilac one is the best:D Thank you for the lacy nail art tutorial the other day!

    ReplyDelete
  7. już widzę, że lilac będzie mój:)

    ReplyDelete
  8. Mam Lilac i Tutti Frutti ale po twoich swatchach mam ochote na dwa pozostale!

    ReplyDelete
  9. Wszystkie ładne, ale mnie najbardziej kusi Raspberry:)

    ReplyDelete
  10. Najbardziej podoba mi się 140 Lilac :)

    ReplyDelete
  11. Widzę, że Lilac i Raspberry prowadzą ;)

    ReplyDelete
  12. a ja będę inna i powiem,że żaden mnie nie przekonuje, bo mam podobny/w tym stylu. :D niby wszystkie ładne,ale żaden taki wow :)

    ReplyDelete
  13. Pilar, ale od kiedy to przeszkadza w kupnie lakieru? ^^

    ReplyDelete
  14. mam zupełnie inne odczucia na temat zapachów tych lakierów :) ale to tylko dowodzi jak różne mamy nosy ;) a ja to chyba szczególnie.
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  15. Ale w jakiej kwestii inne? :) Napisz, chętnie porównam :)

    ReplyDelete
  16. Każdy kolorek ma "to coś" w sobie! są pieknęęę, soczyste, owocowe..!!! :) Dlaczego u mnie nie ma Natury ? ;-( ... jedyny + to to że trzymam się ostro mojego postanowienia (nie kupować lakierów aż do wakacji..), bo inaczej przygarnęłabym te 4 lakiery! Cudownie wyglądają!

    ReplyDelete
  17. napisałam właśnie wczoraj na moim blogu; tobie najbardziej podoba się Orange a mnie najmniej :D i raspberry napewno nie pachnie prawdziwymi malinami. No ale widzisz co nos to inne zdanie :)

    :*

    ReplyDelete
  18. Mnie najbardziej podoba się pomarańczowy, jest meeega ładny i chyba najfajniej wygląda wg mnie na Twoich paznokciach ;)

    ReplyDelete
  19. Alek, to faktycznie zupełnie inne wrażenia zapachowe ^^ Wypowie się ktoś jeszcze?

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails