27 May 2011

My first nail art wheel :)

Well, when I'm sick (like now, for example) I have to do something more than the usual. Now I have my exams session, but learning is still not enough for me to do. And because of that, I started to create some nail arts on the wheel and suddenly... oops, there's no free tips to paint! ;) Here is the effect...:
~~~~~~~~~~~~~~~~
Cóż, kiedy kiedy jestem chora (jak teraz na przykład) muszę zajmować sobie jakoś czas, inaczej niż zwykle. Teraz mam sesję, ale nauka to niewystarczające zajęcie dla mnie i z tego właśnie powodu, zaczęłam tworzyć wzorki na wzorniku i nagle... okazało się, że nie mam już wolnych "paznokci"! ;) Oto efekt mojej zabawy...:


You could see some of them here before, some are new, some are copied from your blogs ;) Anyway, I had a great time when I was painting this wheel and I'll tell you a little secret... The second nail art wheel is already painted too ;) I'll publish it soon. 
And some close-ups:
~~~~~~~~~~~~~~
Część z nich mogłyście zobaczyć tu już wcześniej, część jest nowa, a część skopiowana z Waszych blogów ;) W każdym wypadku, świetnie się bawiłam, malując te wzorniki i powiem Wam mały sekret... Drugi wzornik też jest już w całości pomalowany ;) Opublikuję go wkrótce.
A teraz małe zbliżenia:


Hope it inspires you a little, or you like it at least ;)
Which design do you like the most and why? :)
~~~~~~~~~~~~
Mam nadzieję, że Was to choć trochę zainspiruje, albo chociaż się spodoba ;)
Który wzorek podoba Wam się najbardziej i dlaczego? :)

30 comments:

  1. I like the citrus nails! Those are sooo cute and realistic looking. I like it when nail art is a close-up of something and you have to examine it for a bit to figure out exactly what it is.

    ReplyDelete
  2. naj chyba ta żółta wersja kiwi - to cytryna? co to? :D

    ReplyDelete
  3. Leslie, I'm gonna paint them for your contest ;)

    ReplyDelete
  4. wow, ale jesteś pomysłowa i zdolna, podziwiam :)

    wszystkie wzorki są świetne ale naj naj naj jest motyle skrzydło :)

    ReplyDelete
  5. Very pretty! Ive been doing this too a lot lately in fact. Just havent posted them :)

    ReplyDelete
  6. Ooo super ze go wrzucilas:)! Jest na co popatrzec:)! Bardzo podobają mi się różyczki na niebieskim/miętowym tle, świetna jest też ta babeczka-ciasteczko, panda i tygrys - te mi sie podobają najbardziej:)

    ReplyDelete
  7. piękne zdolniacho :)chciałam wymienić te które mi się spodobały, ale... musiałabym wymienić wszystkie ! super Orlico ! :))

    www.lidzia007.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. kot zdecydowanie jest najnajnajlepszy! ale to dlatego że ja kocham koty:p

    ReplyDelete
  9. Dziękuję za komentarze, cieszę się, że Wam się te wzorki podobają! :D Może tutka do któregoś? ;)

    ReplyDelete
  10. Awesome! I love the one on the bottom right with the dots, very creative!
    Hx

    ReplyDelete
  11. Cudowny kiciak i łapki- jestem kociara straszna :D

    ReplyDelete
  12. Owoce! Są super apetyczne i pięknie namalowane :)

    ReplyDelete
  13. Mi chyba kiwi, kot i czarno-złoty koronkowy :)
    Może jutro w końcu pomaluję paznokcie, bo tak chodzę koło tego od tygodnia ;)

    ReplyDelete
  14. I love all your designs! They look awesome!!! :)

    ReplyDelete
  15. I like the plain purple with polka dot!

    ReplyDelete
  16. Wow, these are real handy to keep your nail art neat and organized;D They're all cute and beautiful!!

    ReplyDelete
  17. Wow, all of these look awesome and amazing. Great job! I am awful at free hand nail art :/ lol

    ReplyDelete
  18. I like those fruit looking ones, great for summer!

    ReplyDelete
  19. Najlepsze jest chyba spojrzenie pandy. Co za wyraz :)
    Ale różyczki na niebieskim tle oraz te jakby pawie kropeczki na przeciwko nich (a może to bazie?) też są urocze :)

    ReplyDelete
  20. W sumie to te "bazie" nie miały przypominać nic konkretnego, ale widzę, że się podobają ;)

    ReplyDelete
  21. wow, every next nail is prettier than the last one :-D

    ReplyDelete
  22. Thank you, ladies, for all nice comments! :)

    ReplyDelete
  23. zawsze miałam ochotę namalować sobie na paznokciach łapki :D

    ReplyDelete
  24. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  25. Zapraszającym komentarzom typu "Ctrl+C Ctrl+V" i ich autorom mówię serdeczne NIE. :)

    ReplyDelete
  26. Such a great idea!
    Looks like you had fun :)

    ReplyDelete
  27. A dla mnie wszystko śliczne, ale najbardziej urzekły mnie ta panda, banan i skrzydło motyla. Też takie chce!

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails