20 May 2011

Purple Ombre Manicure + China Glaze - Ridge Filler





Can you believe that I have never tried ombre manicure? Recently I saw these polishes together and thought - WOW!
From thumb to pinkie:
~~~~~~~~~~~~~~
Uwierzycie, że nigdy dotąd nie próbowałam ombre manicure'u?! Ostatnio zobaczyłam te lakiery razem i pomyślałam - WOW!
Od kciuka do najmniejszego:

1. China Glaze - Light as Air
2. Essie - Nice is Nice
3. Essence MultiDimension - 58 The one and only
4. China Glaze - Spontaneous
5. China Glaze - Grape Pop





And some review... // I pewna recenzja...
Naked nail with ridges     +    China Glaze Ridge Filler      =    Beautiful Nail

I want to write you about my new love. I was always irritated with my nails' surface - these ridges were visible even under a few coats of polish... I buffed them a few times but it tooks too much time and isn't a pleasure for me. Some time ago I decided I have to try some ridge filler in a base coat, so I chose China Glaze - it's my favourite brand ever. I ordered it from AlphaNailStylist - Polish online store. In the first picture you can see my nail completely naked - and the ridges on it... When I applied the ridge filler, it looked much more smooth - they are still visible, but my nail tile is even to the touch. Then I painted my nails with a polish and... a miracle! Ridges disappeared! I'm sure I won't part with this wonder - never! It's super efficient, so I don't think I'll must buy it again very soon :)
~~~~~~~~~~~~~~~~
Chcę Wam napisać parę słów o mojej nowej miłości. Zawsze irytowała mnie powierzchnia moich paznokci - te bruzdy były widoczne nawet pod kilkoma warstwami lakieru... Polerowałam pazurki kilka razy, ale to zajmowało dużo czasu, nie było dla mnie przyjemne i chyba osłabiało mi płytkę. Jakiś czas temu zdecydowałam więc, że muszę spróbować któregoś z preparatów do wypełniania takich bruzd, wybrałam China Glaze, bo to moja ulubiona marka lakierów. Zamówiłam go z AlphaNailStylist - w Polsce chyba nawet nie dostaniecie go nigdzie indziej... Na pierwszym zdjęciu możecie zobaczyć mojego paznokcia zupełnie gołego - i wszystkie bruzdy na nim... Kiedy zaaplikowałam preparat, wyglądało to dużo gładziej - bruzdy nadal były widoczne, ale niewyczuwalne w dotyku. Pomalowałam paznokcie lakierem i... CUD! Nierówności zniknęły! Jestem pewna, że nie rozstanę się z tym cudeńkiem - nigdy! Jest super wydajny, więc nie sądzę, żebym w najbliższej przyszłości musiała kupować kolejną butelkę, ale jeśli Wy jesteście zainteresowane - dostępny jest >TU< w cenie 19,90zł. Przyjrzyjcie się przy okazji ofercie sklepu - spory wybór lakierów China Glaze, wielki wybór ozdób do paznokci, wszystko w przystępnych cenach :)

34 comments:

  1. mani świetny :) ja też mam brudy, ale nie tak mocno widoczne, więc może kiedyś skuszę się na ten produkt :)

    ReplyDelete
  2. śliczny jest ten ombre<3 pasuje do twoich paznokci:) A ta chinka świetnie sobie poradziła z bruzdami. Niesamowite;)

    ReplyDelete
  3. Ewalucja - też byłam zaskoczona, bo szczerze mówiąc, nie spodziewałam się rewelacji ;)

    ReplyDelete
  4. super mani, fioletów tyle nie mam, ale muszę wypróbować z różami:D

    ReplyDelete
  5. Mizz - wiesz, mnie, jako maniaczce fioletów, nawet nie wypadało robić z innymi kolorami :D

    ReplyDelete
  6. Do takiego ombre mani potrzeba tak naprawdę tylko dwóch kolorów w podobnej tonacji, jasnego i ciemnego. Trzy "środkowe" odcienie można uzyskać poprzez odpowiednie ich mieszanie ;)

    ReplyDelete
  7. Jak to sie mówi "ładnemu we wszystkim ładnie" a mi się tu nasuwa "na ładnych paznokciach każdy lakier dobrze wygląda"

    ReplyDelete
  8. Nie wiedzialam, że to się nazywa "ombre manicure":D Myślalam że taki sposb malowania nie ma poprostu nazwy:)

    A to cudeńko z China Glaze bardzo ciekawe, mi w zupełności wystarcza polerka, używam dość rzadko i jest ok, chociaz tez zastanawialam sie nad tym, ze przeciez takie polerowanie musi oslabiac paznokcie:/

    ReplyDelete
  9. Olla - dziękuję ;)
    Kleo - no właśnie, tak czy siak to ścieranie płytki, a moja i bez tego jest strasznie cienka...

    ReplyDelete
  10. mani w moim ulubionym kolorze, mraaaau
    bardzo ładnie ci to wyszło :]

    ReplyDelete
  11. I love this mani!!
    This base looks really good!

    ReplyDelete
  12. ołł to taki mani ma specjalną nazwę ? :D nie wiedziałam. Super Ci wyszło :) kolorki dobrze dobrane

    ReplyDelete
  13. Też mam takie bruzdy i na razie traktuję je bazą z Nail Teka, ale wygląda na to, że ten specyfik daje lepszy efekt, chyba trzeba będzie wypróbować :)

    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  14. Kate - mi NailTek II w tej kwestii nie dawał absolutnie żadnych efektów...

    ReplyDelete
  15. Grape Pop - cudny! Mani bardzo mi się podoba i też myślałam, że taki nie ma specjalne nazwy, Kleo ;-)

    ReplyDelete
  16. jestem pod wrażeniem ridge fillera :)

    też mam bruzdy, chciałam im odpuścić, ale odrósł mi paznokieć z bruzdami do połowy i nie wytrzymałam i polerka poszła w ruch)
    mimo wszystko u mnie są głębokie, ale różni się to w zależności od palca

    a że ombre piekny to już mówiłam :D
    (tak samo mówi się na stopniowane rozjaśnianie końcówek włosów efekt jak od słońca z zeszłego lata) :)

    ReplyDelete
  17. że też dopiero tu trafiłam:)
    masz piękne paznokcie i mega zadbane.
    Ide poczytac

    ReplyDelete
  18. Przeszkoda - ja też nie na wszystkich takie mam, najgorsze na serdecznym i środkowym...
    Agata - dziękuję i witam na pokładzie :D

    ReplyDelete
  19. I love ombre manicures--you made great color choices!

    ReplyDelete
  20. Ooooh! I love purple, lavender, violet and lilac colours like theseXD Make me feel so relax~haaa:D The ridge filler is working wonderfully!

    ReplyDelete
  21. też mam niestety takie bruzdy i też nie na każdym paznokciu:)nie wiem skąd się to bierze, najbardziej odznaczają się jak są pomalowane pastelowymi odcieniami,

    'light as air','nice is nice' i ' grape pop' piękne:)

    ReplyDelete
  22. Amber - słyszałam, że to oznaka grubych mocnych paznokci, ale moje zdecydowanie takie nie są...

    ReplyDelete
  23. moje niestety też nie:/,ale mam takie od dzieciństwa,więc chyba tak ich uroda;)

    ReplyDelete
  24. troche przesadzilas z tym ze nigdzie :P na VB na przyklad jest ridge filler z chiny:P

    ReplyDelete
  25. Sabb - dlatego napisałam CHYBA - nigdzie indziej go nie widziałam :P

    ReplyDelete
  26. Niesamowity mani i ten produkt China Glaze :D Pędzę lęcę kupić :D

    ReplyDelete
  27. Boski mani a taką chinkę to sobie muszę sprawić :)

    ReplyDelete
  28. Naprawdę polecam :D Wiadomo, że idealnego produktu nie ma, ale ten jest całkiem blisko ;)

    ReplyDelete
  29. I love this! Gorgeous purples, and just the right amount of difference between each shade.

    ReplyDelete
  30. A ja mam pytanko co do tego cudeńka od CG. Czy ten preparat jest odpowiedni dla rozdwajających się paznokci?

    ReplyDelete
  31. Mada - nie sądzę, żeby miał na nie jakikolwiek wpływ...

    ReplyDelete
  32. Najpiękniejszą rzeczą jest filet a szczególnie na paznokciach
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  33. Taż mam ten sam problem z płytką paznokci i w najbliższej przyszłości zakupię specifik

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails