04 May 2011

Orly - Purple Pleather + BM221

 I'm in love with this polish - it's just perfect! A shade, formula, finish... It's called Purple Pleather and comes from Orly's Plastix collection. As you probably guess, all polishes in this collection have a plastic finish - I usually don't like it, but this time I'm a big fan ^^ If you don't know - it's just a semi-matte finish. And this shade - I love colours like this one - looks exactly like lilac, what is my favourite flower. Application and formula are great too. Two coats are opaque, there are no streaks, bubbles or anything... I really think that I finally found the perfect lilac polish :)
~~~~~~~~~~~~~~
Zakochałam się w tym lakierze - jest po prostu idealny! Odcień, formuła, wykończenie... Nazywa się Purple Pleather i pochodzi z kolekcji Orly - Plastix. Jak się pewnie domyślacie, wszystkie lakiery w tej kolekcji mają "plastikowe" wykończenie - zazwyczaj takie mi się nie podoba, ale w tym wypadku jestem wielkim fanem ^^ Dla wyjaśnienia, to takie pół-matowe wykończenie. A ten odcień... Kocham takie - zupełnie jak kolor bzu, który jest moim ulubionym kwiatem (krzakiem? :P). Aplikacja i formuła też są świetle. Dwie warstwy wystarczają do krycia, nie tworzy smug, pęcherzyków ani nic... Naprawdę myślę, że wreszcie znalazłam idealny bzowy lakier :)







To complete my manicure, I just used a white polish and Bundle Monster plate No. BM221. I love this design and the final look of my nails. I'm not going to remove it too soon :D
~~~~~~~~~~~~~~~~
Wykańczając manicure, dorobiłam białym lakierem wzorek z płytki Bundle Monster nr BM221. Strrrasznie mi się on podoba, i końcowy efekt na pazurkach też. Zamierzam trochę z tym pochodzić :D

23 comments:

  1. Wzór prześliczny. Rozmarzyłam się nieco... :)
    Nie wiem, czy to jest dobra wiadomość, że zamierzasz w nim dłużej pochodzić... Opóźni się kolejny post z ciekawym pomysłem.
    Cóż.. gratuluję inwencji twórczej po raz kolejny i pozdrawiam. :)

    ReplyDelete
  2. Spokojnie, zawsze mam zapas postów :P

    ReplyDelete
  3. Kolor cudowny, a wzorek uroczy! całość przesliczna <3

    ReplyDelete
  4. It's so nice and soft, gentle? colour! I love this plastic finishXD And the design on top is beautiful and delicate! No wonder why you're not gonna remove it soon:D

    ReplyDelete
  5. kolorek na prawdę przepięknie :) i super wygląda wzorek na tym lakierze :)

    ReplyDelete
  6. obłedny ten fiolet:D już na niego zachorowałam:D:) a ten wzór też super taki rozantyczny;)

    ReplyDelete
  7. z wzorkiem paznokcie wyglądają niesamowicie :)

    ReplyDelete
  8. I'm really glad you like it :D
    Naprawdę się cieszę, że to cudeńko podoba się i Wam :D

    ReplyDelete
  9. Widzę, że opinie dość jednogłośne :D

    ReplyDelete
  10. Dzieki ,że mi powiedzialas:) Już zmianiłam:)

    Bardzo podoba mi się to "plastikowe" wykończenie, baardzo! Ty chyba bardzo lubisz takie fioleciki:)

    ReplyDelete
  11. Bardzo ;) Ogółem mam fioła na punkcie fioletu :D

    ReplyDelete
  12. fajny wzorek, kiedy zamawialas plytki? moje jeszcze nie doszly.. ;/

    ReplyDelete
  13. Wygrałam je w konkursie BM, więc zostały wysłane od razu (21 kwietnia) i dotarły po tygodniu.

    ReplyDelete
  14. aha :)moze moje tez niedlugo beda bo mialam wyslane 23 kwietnia

    ReplyDelete
  15. Pewnie tkwią gdzieś na polskiej poczcie ze względu na weekend majowy ;) Ja też czekam na kilka paczek i coś doczekać się nie mogę...

    ReplyDelete
  16. I added it to my WL, it looks fantastic!
    I love lilac, too and this kind of finish looks really unique!

    btw, I love all your pictures ;D
    I'm following you!

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails