23 May 2011

Sociology exam (Nail Art)



I had a sociology exam on Wednesday and only 2 people from my whole group (2 out of 82 people!) passed it! And it's just because the teacher is an asshole. Grrr... I made this manicure after this exam, I wanted to vent all my frustration on my nails ;) The base is Joko Virtual Fruit Cocktail - 146 Paradise Fizz, and manikins are freehand painted, with some white and black polishes ;)
I think it's time to start freehanding again ;)
~~~~~~~~~~~~~~
W środę miałam egzamin z socjologii i z całego mojego roku (82 ludzi) zdały tylko dwie osoby... A to tylko dlatego, że wykładowca jest dupkiem. Grrr... Zrobiłam ten mani po egzaminie, żeby jakoś wyładować moją frustrację na paznokciach ;) Baza to Joko Virtual Fruit Cocktail - 146 Paradise Fizz, a ludziki są namalowane odręcznie, czarnym i białym lakierem ;)
To chyba czas, żeby wrócić do odręcznych wzorków ;)

21 comments:

  1. Rzekłabym - istny socjologiczny mani! :D bardzo mi się podoba :)))

    ReplyDelete
  2. Z założenia miał być właśnie "socjologiczny", a że nic lepszego niż ludziki nie wymyśliłam... ;)

    ReplyDelete
  3. Jezu jak dobrze, że ja miałam tylko na 1 roku socjologię. Ble:P
    A wzorek bardzo ciekawy. Taki rzekłabym ...rodzinny:D dzień matki się zbliża, to dlatego?:D

    ReplyDelete
  4. Też mam tylko jeden semestr socjologii, jestem na Turystyce i Rekreacji na pierwszym roku.

    ReplyDelete
  5. Oh I hate teachers like that! At least it served as inspiration for a great mani!

    ReplyDelete
  6. super ten mani bardzo pozytywny:D

    ReplyDelete
  7. Ewalucja, w przeciwieństwie do jego genezy ;)

    ReplyDelete
  8. Genialny! Strasznie mi sie podoba! Bardzo pomysłowy mani:)!

    ReplyDelete
  9. Yay :) I love freehand nail art :D xx

    ReplyDelete
  10. I hate those kind of prof! But love the your mani!

    ReplyDelete
  11. XD You're so funny~XD I'm sorry that your teacher is an a-hole lolXD Your manicure is very cute;D

    ReplyDelete
  12. That really sucks!!! I usually pick my prof. from word of mouth, but sometimes that doesnt work. Just bare it im sure the sem is almost over.

    ReplyDelete
  13. Zdecydowanie genialny sposób na odreagowanie.
    Powiedz co robisz, aby skórki były tak pięknie zadbane?

    ReplyDelete
  14. W sumie nic - raz w miesiącu jak mi się przypomni to traktuję je olejkiem do skórek ;)

    ReplyDelete
  15. Hej, przyznałam Ci wyróżnienie http://lidzia007.blogspot.com/2011/05/top-10-award.html :)). Pozdrawiam ! :)

    ReplyDelete
  16. Lidziu, dziękuję bardzo :)

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails