06 May 2011

Pseudo-lacy manicure :) (Nail Art)


Say 'hello' to my newest experiment ;) It supposed to look like lace on my nails, but well, it doesn't. Actually it reminds me the skin of some crazy snake ;) And I still love the effect. Next time I'll use some other material and it WILL look like the lace, I promise ;)  It really easy to make it and I'm sure some of you will want to try it, so tomorrow I'll publish a tutorial if you are interested? Just let me know in the comments ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~
Przywitajcie się z moim najnowszym eksperymentem ;) To miało wyglądać jak koronka na paznokciach, ale cóż, nie wygląda. Właściwie to to mi przypomina skórę jakiegoś szalonego węża ;) I mimo to, efekt mi się bardzo podoba. Następnym razem użyję po prostu innych materiałów i obiecuję - to BĘDZIE wyglądać jak koronka ;) Naprawdę łatwo jest zrobić takie pazurki i pewnie część z Was będzie chciała spróbować, więc jutro opublikuję tutorial, jeśli jesteście zainteresowane? Dajcie mi znać w komentarzach :)

23 comments:

  1. Ja chetnie zobacze tutorial:)
    Bardzo ciekawy efekt, no koronka to to nie jest:D, ale tak jak mówisz - szalony wąż, trochę jak spękania, kojarzy mi się skałą (bedzie tez dobry do sklanego manicure:D)
    Zdaje mi sie, że to przylozona koronka i pomalowane lakierem:)?

    ReplyDelete
  2. Nie, aczkolwiek tak też kombinowałam - w tym przypadku jednak nie da się tak zrobić, bo koronka nie przylega zbyt dobrze do paznokcia, przez co wzór w ogóle nie wychodzi...

    ReplyDelete
  3. Oh and I LOVE simple posting without word thingy.
    So thank you for that. So much faster and easier to post.

    ReplyDelete
  4. Oczywiście, że jestem zainteresowana tutkiem :)
    Szalony wąż dobre :D

    ReplyDelete
  5. tak tak, jesteśmy bardzo zainteresowane! tutorial poproszę :)

    ReplyDelete
  6. No to już się za niego zabieram ;)

    ReplyDelete
  7. ohh!!yep! can't wait for your tutorial! :)

    ReplyDelete
  8. XD Crazy snake skin...lol You're funnyXD I would LOVE to see the tutorial pleeeeese:D

    ReplyDelete
  9. jak mogłybyśmy nie być zainteresowane tutorkiem? czekamy niecierpliwie! :-)))))

    ReplyDelete
  10. Minnie, I hope it's a compliment? ;D

    ReplyDelete
  11. czekam na tutorial, bo nie mam pojęcia jak to zrobiłaś :)

    ReplyDelete
  12. Very cool! Your middle finger looks like a roaring lion, I like it!! (:

    ReplyDelete
  13. też jestem bardzo zainteteresowana:)

    ReplyDelete
  14. Ależ oczywiście: prosimy o tutorialek :)

    ReplyDelete
  15. Forever, wow, you're right! o.O :D

    ReplyDelete
  16. Bardzo ciekawy efekt, jestem ciekawa koronki :)

    ReplyDelete
  17. middle finger looks like a lion, i love this look, waiting for tutorial :-D

    ReplyDelete
  18. This is just great, I'd LOVE to know how you did it, it's much better than my crackle polish in my last post (where I already thought I was approaching a lace effect on a nail or two ^^)

    ReplyDelete
  19. I love it! Even though it might indeed look more like snakeskin. It's so edgy! Great job :)

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails