30 May 2011

Essence Colour&Go - 34 Walk of Fame + Nail Art



At first - some old nail art with this polish what I want to present today ;) Of course I'm talking about Essence Colour&Go - 34 Walk of Fame - it's on my index and ring finger nails. On the others it's Orly - Pure Porcelain. All nails are stamped with some black polish and Konad plate No. M64. There's a little mess, but I hope you like it ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~
Na początek - pewien stary mani z lakierem, który chcę dziś tu przedstawić ;) Mówię oczywiście o Essence Colour&Go - 34 Walk of Fame - jest on na moim wskazującym i serdecznym paznokciu. Na pozostałych jest Orly - Pure Porcelain. Pazurki są dodatkowo ostemplowane czarnym lakierem i płytką Konad nr M64. Jest tu trochę bałaganu, ale mam nadzieję, że Wam się spodoba ;)



 To be honest, I bought this polish on an impulse - I was in a drugstore and I fancied some hot chocolate ;) Then I saw this polish and it immediately landed in my box ;) It's called Walk of Fame and its colour is something between beige and taupe. The best shade is taken in the third picture. It's opaque in two coats, but maybe one thicker coat would be enough :) Application is amazing, I think I love this polish ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~
Szczerze mówiąc, kupiłam ten lakier pod wpływem głupiego impulsu - byłam w drogerii i miałam apetyt na gorącą czekoladę. Wtedy zobaczyłam ten lakier i od razu wylądował w moim koszyku ;) Nazywa się Walk of Fame, a jego odcień to coś pomiędzy czekoladowym beżem, a tzw. taupe. Odcień najlepiej uchwycony jest na trzecim zdjęciu. Lakier kryje przy dwóch warstwach, ale jedna grubsza też powinna wystarczyć :) Aplikacja jest cudna, chyba kocham ten lakier ;)

21 comments:

  1. toż to jest piękne *.* i fokle fokle, wzorek wygląda jak zrobiony ręcznie, ładniuchny~

    ReplyDelete
  2. mam go w swoich zbiorkach - piękny!

    a mani u góry bardzo fajny, podoba mi się :)

    ReplyDelete
  3. Enamel - bo miejscami go dorabiałam pędzelkiem, co niestety widać ;) :P

    ReplyDelete
  4. Fajny mani a lakier Essence też przyjemny, golądalam go kilka razy:D

    ReplyDelete
  5. Wow, super jest ten lakier i zresztą cały mani :)

    ReplyDelete
  6. To mój ulubiony z takich kolorków :) Jest zaraz po Below Deck :)

    ReplyDelete
  7. Wooow!! These are sooo cool;D

    ReplyDelete
  8. Dziękuję, dziewczyny :)
    Thank you, girls! :)
    Kleopatre - myślę, że warto go kupić ;)

    ReplyDelete
  9. Świetny !!! Właśnie oczekuję na moją płyteczkę m 64, którą wybrałam ze względu na ten wzorek :D

    ReplyDelete
  10. Też ją mam głównie ze względu na niego ;)

    ReplyDelete
  11. oh, i love this mani :-D
    lovely colours indeed!

    ReplyDelete
  12. very beautiful and elegant!

    ReplyDelete
  13. Bardzo podobny kolorek do mojego nr 109 z kolekcji Barbra Q by Colour Alike :) dosłownie klon, 3 zdjęcie idealnie to oddaje.
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  14. I love the alternating colors on this! So cute and classic!

    ReplyDelete
  15. Mada, też go mam i mogę potwierdzić, że są bardzo podobne. Niedługo go będę recenzować :)

    ReplyDelete
  16. A mogłabyś je zaprezentować łącznie porównując ?? będzie bardzo miło.
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  17. Postaram się o tym pamiętać ;)

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails